واکنش سریع شرکت ملی پست در رسیدگی به شکایت و تامین رضایت شهروندان/ عکس

روزانه بیش از یک میلیون مرسوله توسط شرکت ملی پست در کشور جابجا میشود که ممکن در برخی موارد و به صورت محدود، بسته سالم به مقصد نرسد یا خسارتی متوجه مشتری شود.

یکی از این موارد مربوط به بسته ای بود که روز شنبه در فضای مجازی مطرح شد.
در این خبر، گلهمندی صاحب مرسوله از پست در شبکه x انعکاس یافته بود.
شرکت ملی پست در همان ساعات اولیه انتشار خبر واکنش نشان داد و روابط عمومی این شرکت با قبول مسئولیت قول رسیدگی داد.
در کمتر از ۴۸ ساعت، براساس قوانین و مقررات و اصل مشتری مداری، نسبت به جبران خسارت مشتری مذکور اقدام و رضایت او را جلب کرد.
این اتفاق نشان میدهد وقتی نهاد مسئول با پاسخگویی و شفافیت وارد عمل شود، میتوان اعتماد عمومی را حفظ کرد.

فال انگلیسی | آینده خود را کشف کنید سه شنبه ۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۴

عاشقانهترین شعر مولانا که هزار بار میتوان شنید و هربار بیشتر لذت برد/ شکار خسته اویم ...

شاهکارهای خلاقانه هنرمندان متوهمی که از هیچ، جهانی نو و شگفتانگیز ساختهاند/ آخه نقاشی خیابانی اینقدر رویایی!

آوازخوانیِ خانم بازیگر برای باقلوا پربازدید شد!

فال فرشتگان | پیام مثبت فرشتگان برای شما در دوشنبه ۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۴
مطالب مرتبط
- گمیشان دارای ظرفیتهای بکر سرمایه گذاری است
- شلیک پلیس به شرورِ معروف شرقِ تهران
- پوتین قانون معاهده جامع راهبردی با ایران را امضا کرد
- رسمی: لیدز و برنلی به لیگ برتر برگشتند
- فیلمهای کرهای در میان تولیدات پربیننده نتفلیکس به جایگاه دوم رسید / آنها از بازارهایی چون بریتانیا، ژاپن و اسپانیا پیشی گرفته اند
- عراقچی بر اهمیت نقش هما در صنعت هوانوردی کشور تاکید کرد
- دخترم میگه اگه ۷ روز هفته این غذا روبپزم،تکراری نمیشه و بازم عاشقشه!بدون گوشت و ۱۰۰۰بار خوشمزه تر!
- دیدار وزیر ورزش با جمعی از نمایندگان مجلس