خدمت جدید دیجیکالا سرویس: راهاندازی رسمی نصب در محل برای کالاهای تخصصی
خدمت جدید دیجیکالا سرویس: راهاندازی رسمی نصب در محل برای کالاهای تخصصی
دیجیکالا بهطور رسمی از راهاندازی سرویس «نصب در محل» خبر داد. سرویس نصب در محل از اردیبهشت ۱۴۰۴ بهعنوان بخشی از خدمات «دیجیکالا سرویس» در دسترس کاربران قرار گرفت.این سرویس امکان نصب و راهاندازی کالاهای تخصصی را در محل مشتری فراهم میکند. دیجیکالا اعلام کرده راهاندازی این خدمت با هدف افزایش کیفیت تجربه خرید و ارتقاء خدمات پس از فروش، پس از حدود یک سال آزمایش موفق، اکنون بهصورت رسمی و فراگیر وارد فاز اول عملیاتی شده است.
بهگزارش زومیت، سرویس «نصب در محل» به کاربران این امکان را میدهد تا در زمان خرید کالاهایی که نیاز به خدمات تخصصی پس از فروش دارند، مانند کالای دیجیتال، خانه و آشپزخانه، ابزارالات و تجهیزات، لوازم خانگی برقی، خودرو و موتور سیکلت، خدمات نصب را نیز انتخاب و ثبت کنند. بازه قیمتی هر خدمات در سایت دیجیکالا مشخص است و مبلغ دقیق پس از ثبت سفارش به کاربر اعلام خواهد شد. پس از ثبت سفارش، تیم پشتیبانی دیجیکالا سرویس با هماهنگی با مشتری، زمان و مکان نصب را نهایی میکند. از زمان دریافت کالا، امکان انجام خدمت نصب برای خریداران وجود دارد.
این خدمت، با همکاری مجموعههای تخصصی حوزه ارائه خدمات اجرا میشود و نقش اصلی دیجیکالا سرویس، یکپارچهسازی زنجیره ارائه خدمت مدیریت و نظارت برای اجرای فرایند و تضمین کیفیت و پشتیبانی قوی است. فرایند اجرایی کارهای متخصصین نیز با رعایت استانداردهای فنی صورت گرفته و تمامی تکنسینها آموزشهای لازم را برای این کار دیدهاند.
بر اساس اعلام دیجیکالا، مرحله آزمایشی این سرویس از سال گذشته آغاز شد و پس از دریافت بازخوردهای مثبت از کاربران، تصمیم بر توسعه آن در مقیاس گسترده گرفته شد. در فاز نخست، این سرویس در شهرهای تهران، شیراز، مشهد، اصفهان و کرج فعال شده و بهزودی با پوشش جغرافیایی بیشتر و تنوع رستههای کالایی توسعه خواهد یافت.
مزیت اصلی این خدمت، فراهم کردن تجربهای یکپارچه برای مشتریان است: از لحظه ثبت سفارش تا تحویل و نصب، تمامی مراحل از طریق پلتفرم دیجیکالا مدیریت شده و نیاز به هماهنگی جداگانه با سرویسدهندگان وجود ندارد. کاربران میتوانند با خیالی آسوده، کالای موردنظر خود را خریداری و خدمات نصب آن را نیز در همان لحظه سفارش، انتخاب کنند.
این اقدام در ادامه تلاشهای دیجیکالا برای توسعه خدمات لجستیکی، خدمات پس از فروش و ارتقاء تجربه کاربری صورت گرفته و گامی مهم در جهت هوشمندسازی فرآیند خرید آنلاین در ایران تلقی میشود. در آینده نزدیک، دیجیکالا سرویس قصد دارد این مدل خدمات را در سایر دستههای محصولی از جمله لوازم خانگی، تجهیزات هوشمند، سیستمهای صوتی و تصویری و سایر محصولات نیازمند نصب نیز ارائه دهد.
- گارانتی و تعمیر در شعبه مرکزی دیجیکالا سرویس
- دیجی کالا در بورس پذیرفته شد
سرویس نصب در محل، هماکنون در صفحات کالایی مرتبط در وبسایت دیجیکالا فعال است و مشتریان میتوانند هنگام خرید، این خدمت را بهراحتی به سبد خود اضافه کنند.
علاقهمندان برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانند به بخش راهنمای نصب خدمات دیجیکالا سرویس در سایت رسمی این مجموعه مراجعه کنند.