درست در همان روز ابتدایی جنگ، این سایت رشد ۲۸ درصدی را تجربه کرد و در ادامه بازدید ویدیوهای بارگذاری شده در دسته‌بندی خبری، سیاسی و حوادث نسبت به بازه زمانی مشابه سال گذشته، ۵۲ درصد رشد را نشان می‌دهد.

نکته قابل‌توجه اینکه سرچ کلمه «ایران»‌ از سوی کاربران، در این بازه زمانی بیش از ۳۶۰ درصد رشد داشته است. در میان ویدئوهای خبری بازنشر ویدئوی مربوط به انهدام هواپیمای F35 که از شبکه خبر پخش شده بود، بیشترین بازدید را در سایت آپارات داشت و بیش از ۱.۵ میلیون بار توسط کاربران تماشا شد.

عصرایران، ایرنا، اکوایران، خبر فوری، ایسنا، آخرین خبر، همشهری، فارس، دانشجو و تسنیم از رسانه‌های رسمی و معتبری بودند که در زمینه تولید محتوای ویدئویی و بازنشر در سایت آپارات فعالیت ویژه‌ای در ایام جنگ تحمیلی ۱۲ روزه داشتند.

خبرگزاری‌ها و سایت‌هایی چون ایرنا، ایسنا، فارس، مهر، آخرین خبر، همشهری، دانشجو، تابناک و تسنیم هم با استفاده از قابلیت پخش‌زنده برای پوشش خبری گسترده‌تر خود حضور فعالی در این سایت در این ایام داشتند. این حضور با استقبال مخاطبان هم همراه شد و در این بازه زمانی تماشای پخش زنده این سایت با رشد ۱۷۵ درصدی مواجه شد.

در این ایام که تمامی شبکه‌های تلویزیونی متمرکز بر اخبار جنگ و موضوعات پیرامونی آن بود، استفاده خانواده‌ها برای بهره‌گیری از محتوای مختص کودکان در ایام ملتهب جنگ هم از این سایت رشد قابل‌توجهی را نشان می‌دهد، به‌طور خاص بخش «آپارات کودک» شاهد افزایش ۴۰ درصدی استفاده کاربران بوده است.