طراحی منشی هوشمند ایرانی بر اساس نیاز سازمان‌ها

طراحی منشی هوشمند ایرانی بر اساس نیاز سازمان‌ها
 تهران- ایرنا- محققان در مرکز رشد فناوری نخبگان موفق شدند با تلفن‌های هوشمند، نیاز پاسخگویی هوشمند را به مشتریان با هوش مصنوعی برطرف کنند.

به گزارش گروه علمی ایرنا، سید حمید خرم مدیر این مجموعه دانش‌بنیان روز چهارشنبه در هاب رسانه چهاردهمین نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۵ محصول خود را ارائه کرد و توضیح داد: ما موفق به طراحی منشی هوشمندی شدیم که بر اساس نیاز سازمان‌ها و شرکت‌ها طراحی می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به شرکت متقاضی، تمام اطلاعات یک شخص حقیقی یا حقوقی توسط تیم ما برای منشی قابل گفت‌وگو می‌شود و با این منشی همان ابتدا که به عنوان ارباب رجوع تماس می‌گیریم نیاز را مطرح می‌کنیم، این منشی یا به فرد حقیقی وصل می‌کند یا پاسخ می‌دهد.

این فعال حوزه دانش‌بنیان تصریح کرد: با توجه به زیرساختی که در نظر می‌گیریم می‌توانیم به تعداد زیادی تماس با این منشی هوشمند پاسخ بدهیم. یعنی زیرساخت برای این موضوع قابل توسعه است.

وی با اشاره به بازخوردهای مثبت استفاده از این محصول از سوی سازمان‌ها، اضافه کرد: تخصص ما هوش مصنوعی است و با یک تیم چهار نفره این محصول را طراحی کردیم.

خرم، طراحی بازی‌ها را از دیگر دستاوردهای این مجموعه دانش‌بنیان عنوان کرد و افزود: این بازی‌ها هم اکنون در کافه بازار موجود است.

وی با بیان اینکه استفاده از هوش مصنوعی تسهیل فرایندها و خدمات بهینه را به دنبال خواهد داشت، تصریح کرد: در این نمایشگاه توانستیم نظر یکی از شرکت‌های بزرگ را جلب و با تیمی که از نظر فکری همسو با ما بوده متصل شویم.

وی با تشکر از همکاری پارک فناوری پردیس در حمایت از تیم‌های استارتاپی افزود: پارک، حمایت‌های گسترده‌ای از ما و تیم‌های استارتاپی داشته و برای جذب نیرو و مشاوره‌های مختلف کسب و کار، دوره‌های خوبی را برگزار کرده است.

 

 منبع خبر

قیمت روز طلا، سکه و ارز

جدیدترین ها