پاکشوما از هویت بصری جدید خود رونمایی کرد

پاکشوما از هویت بصری جدید خود رونمایی کرد

 پاکشوما با شعار «اساس آسایش» به دنبال ایجاد آرامش و آسایش در زندگی مردم است

عصر دوشنبه ۲۹ بهمن ماه ۱۴۰۳، «پاکشوما» در رویداد «داستان دستان» که در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار شد، از هویت بصری و برند جدید خود رونمایی کرد. در ویدیوی زیر، گزارش دیجیاتو از این رویداد را می‌بینید.

گزارش ویدیویی دیجیاتو از رویداد رونمایی از هویت بصری جدید پاکشوما

به گزارش دیجیاتو، رضا منجزی، مدیر برند و بازاریابی پاکشوما، در این مراسم اعلام کرد که برند کارفرمایی «الف» از تابستان امسال شکل گرفته و پاکشوما به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های آن فعالیت می‌کند.

«مرتضی اشجار»، مدیر ارتباطات بازاریابی پاکشوما، در این رویداد از مانیفست جدید این برند با شعار «اساس آسایش» رونمایی کرد و گفت: «پاکشوما به دنبال ایجاد آرامش و آسایش در زندگی مردم است.»

«دامون خانجان‌زاده»، طراح هویت بصری جدید پاکشوما، درباره طراحی لوگوی جدید توضیح داد: «در طراحی جدید، از فرم‌های نرم و مدرن استفاده شده تا حس پویایی و زندگی را منتقل کند. رنگ‌ها و بافت‌های لوگو نیز به گونه‌ای انتخاب شده‌اند که دوستانه و جذاب باشند.»

«محمد کوچک‌زاده»، استراتژیست ارشد برند، درباره فرآیند ۵ ماهه ری‌برندینگ پاکشوما گفت: «فلسفه وجودی پاکشوما افزایش آسایش و کاهش دغدغه‌های زندگی مردم است. ارزش‌های بنیادین این برند جامع‌نگر بودن، قابل اطمینان بودن و آرامش‌افزا بودن است.»

منجزی همچنین از طراحی آوای اختصاصی (جینگل) و رایحه منحصربه‌فرد پاکشوما خبر داد. این رایحه در فروشگاه‌ها،  فضاهای سازمانی و نقاط تماس با مشتری استفاده خواهد شد تا حس بویایی را تحریک و خاطره‌ای ماندگار ایجاد کند.

برچسب
 

 منبع خبر

قیمت روز طلا، سکه و ارز

جدیدترین ها