📢 برای دسترسی سریع به اخبار خوشه، اپلیکیشن را نصب
کنید!
کسب لوح افتخار رضایتمندی مشتری توسط مجتمع رفاهی مارال ستار
در نهمین دوره ارزیابی سراسری رضایتمندی مشتری، که با هدف تجلیل از مدیران برجسته و مشتریمدار کشور برگزار شد، مجتمع رفاهی مارال ستاره به عنوان تنها مجتمع زنجیرهای کشور با دارا بودن ۷ مجتمع، موفق به دریافت لوح تقدیر رسمی رضایتمندی مشتری گردید.
در این ارزیابی که با حضور نهادهای معتبر دولتی از جمله وزارتخانههای صمت، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی، و سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (IDRO) برگزار شد، از مهندس ابوالفضل جوکار مدیرعامل مجموعه مارال ستاره، بهعنوان مدیری شایسته در ارتقای خدمات، رضایت عمومی، توسعه پایدار و اعتمادسازی مشتریان تقدیر بهعمل آمد.
در متن لوح تقدیر، نگاه استراتژیک به رضایت مشتری، تعهد تخصصی مدیریت، و تلاش در ارائه خدمات متنوع و کیفی با رویکرد ملی از جمله عوامل اصلی انتخاب این مجموعه عنوان شده است. این موفقیت نشاندهنده مسیر حرفهای و تلاش شبانهروزی مجموعه مارال ستاره در خدمترسانی نوین و هوشمندانه به مشتریان در سطح ملی است.
این لوح توسط سرکار خانم معصومه آقاپور علیشاهی، مشاور ریاست جمهوری در امور همکاریهای اقتصادی و رییس شورای سیاستگذاری اجلاس، امضا و اعطا شده است.
📌 اگر این خبر را پسندیدید، لطفا آن را با دیگران به اشتراک بگذارید