نشان و هویت بصری شبکه یک تغییر کرد

برنا-گروه فرهنگ و هنر: همزمان با حلول ماه مبارک رمضان، از نشان جدید و هویت بصری شبکه یک سیما رونمایی شد.
هویت بصری جدید شبکه یک سیما که متشکل از بیش از ۱۵۰ عنوان در قالبهای مختلف، گرافیکی اعم از زیرنویس، اعلام برنامه، آرم استیشن و ... طراحی شده، پس از چند سال با تغییراتی، ازجمله بازطراحی نشانها و فرمها، زیرنویسها، قلم، میانبرنامههای اطلاعرسانی، بسته موسیقی اختصاصی، تعریف خانواده رنگی و رنگهای اصلی و فرعی شبکه با اقتباس از رنگهای اصیل مورد استفاده در هنرهای ایرانی، بخصوص معماری ایرانی اسلامی و بخشهای متنوع دیگری که به مرور بر روی آنتن خواهند رفت، پس از مغرب شنبه یازدهم اسفندماه، مصادف با شب اول ماه رمضان تغییر کرد.
انتهای پیام/