افزونه‌های دستیار فروش در «کنار دیوار»؛ معامله آسان‌تر می‌شود

افزونه‌های دستیار فروش در «کنار دیوار»؛ معامله آسان‌تر می‌شود
 افزونه‌های دستیار فروش در «کنار دیوار»؛ معامله آسان‌تر می‌شود

دستیارهای هوشمند فروش در دیوار یکی از ابزارهایی است که به کمک فروشندگان آمده تا روند معامله را ساده‌تر کنند و آن‌ها را از سردرگمی در مدیریت پرسش‌ها و درخواست‌های مشتریان رها کنند.

تعداد زیادی از آگهی‌گذاران دیوار برای رسیدگی به حجم بالای مکالمات و پاسخ‌دهی به مشتریان خود به ابزاری نیاز داشتند که گفت‌وگوها را به‌صورت خودکار سامان‌دهی کند. بر همین اساس، دستیارهای فروش به‌صورت افزونه در بستر «کنار دیوار» به کمک فروشندگان آمده تا معامله‌ها راحت‌تر شکل بگیرند.

کپی لینک

دستیار فروشنده چگونه کار می‌کند؟

«دستیار فروشنده» رباتی مبتنی بر هوش مصنوعی است که به‌جای فروشنده واقعی به چت‌های دیوار پاسخ می‌دهد. این ربات اطلاعات آگهی‌ها را مطالعه می‌کند و جزئیات تکمیلی مانند میزان تخفیف، آخرین قیمت، مدت استفاده از محصول یا وضعیت کالا را از فروشنده دریافت می‌کند. سپس از مجموع این اطلاعات برای ارائه پاسخ‌های به‌روز و فوری به مشتریان بهره می‌برد. این فرآیند باعث افزایش سرعت پاسخگویی به مشتریان شده و تعامل میان فروشنده و خریدار را بهتر می‌کند.

پیش از این «دستیار خرید دیوار» هم معرفی شده بود که به خریداران کمک می‌کرد در دسته‌بندی‌های مختلف آگهی‌های مرتبط را راحت‌تر پیدا کنند.

افزونه‌های دستیار فروش در «کنار دیوار» از دو افزونه‌ی «گفتا» و «فروش یار» تشکیل شده است

«کنار دیوار» بستری است که از ابتدای سال ۱۴۰۲ ایجاد شد. این بستر برای کسب‌وکارها، تیم‌های استارت‌آپی و شرکت‌ها فضایی ایجاد می‌کند تا سرویس‌ها و خدمات خود را به‌عنوان مکمل و افزونه به دیوار اضافه کنند و در اختیار کاربران قرار دهند.

هدف رویکرد جدید دیوار، بهبود تجربه‌ی کاربری و حل مشکلات و نیازهای کاربران در مسیر فعالیت و معامله در این پلتفرم است. دیوار به‌جای ورود مستقیم در گام‌های معامله، شرکت‌هایی را دخیل می‌کند که می‌توانند به‌صورت تخصصی در این مراحل به کاربران کمک کنند. با «کنار دیوار» ایده‌ها و طرح‌هایی که مشکلات کاربران را حل می‌کنند به‌صورت مستقل توسعه یافته و در اختیار کاربران قرار می‌گیرند.

کپی لینک

مزایای استفاده از سرویس‌های دستیار فروش

استفاده از سرویس‌های دستیار فروش در دیوار، به مشتریان این امکان را می‌دهد که گفت‌وگوهای مشتریان خود را به‌صورت متمرکز مدیریت کنند. با این سرویس‌ها سرعت پاسخ‌گویی به پیام‌ها افزایش می‌یابد و رضایت مشتریان هم به‌دلیل سازمان‌دهی بهتر و پاسخ‌های هوشمند بهبود می‌یابد.

ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی، سوالات متداول را تشخیص داده و پاسخ‌های مرتبط را در کمترین زمان ممکن ارائه می‌کنند تا در نهایت، احتمال انجام موفقیت‌آمیز معاملات بیشتر شود.

فعال‌سازی ساده و سریع سرویس‌های دستیار فروش همچنین موجب صرفه‌جویی در زمان و کاهش نیاز به مهارت‌های فنی خاص می‌شود. این سرویس‌ها با بهبود کیفیت ارتباط فروشنده و مشتری، قابلیت شخصی‌سازی پاسخ‌ها و ارائه اطلاعات دقیق درباره محصولات یا خدمات را فراهم می‌سازند و در کنار آن، فرصت‌های فروش را به‌صورت چشمگیری افزایش می‌دهند.

این ویژگی‌های متنوع باعث می‌شود تا فروشندگان دیوار بتوانند با اطمینان بیشتری مکالمات خود را مدیریت کنند و تجربه خرید و فروش را برای خود و مشتریان به‌طور چشمگیری بهبود ببخشند. در حال حاضر دو دستیار فروش در کنار دیوار فعالیت می کنند که در ادامه هر کدام از آنها را معرفی خواهیم کرد.

برچسب
 

 منبع خبر

قیمت روز طلا، سکه و ارز

جدیدترین ها