نشست خبری تارا؛ بهدنبال افزایش درآمد برای کل دهکهای جامعه هستیم
نشست خبری تارا؛ بهدنبال افزایش درآمد برای کل دهکهای جامعه هستیم
مدیران ارشد تارا از برنامههای جدید خود برای توسعه خدمات مالی و افزایش رفاه کاربران رونمایی کردند. تارا سال جدید را با کمپین کیف پول جادویی آغاز کرده و قصد دارد تا با راهاندازی سرویس سرمایه در تابستان و اقداماتی برای افزایش سواد اقتصادی جامعه، به راحتتر شدن زندگی مردم کمک کند.
بهگزارش زومیت نشست خبری تارا با حضور اصحاب رسانه و فعالان حوزه فناوری برگزار شد، بر معرفی سرویس «کیف پول جادویی» و چشمانداز تارا برای ارائه راهکارهای نوین مالی متمرکز بود.
تجربهای متفاوت در خرید و مدیریت مالی
«افشین افسری»، مدیر توسعه کسبوکار تارا، در ابتدای نشست به تشریح دستاوردهای سال گذشته و برنامههای جدید این شرکت پرداخت. وی با اشاره به موفقیت کمپینهای اعتباری در سال گذشته، اعلام کرد که فعالیتهای جدید تارا در سال جاری با کمپین «کیف پول جادویی» آغاز شده است. به گفته افسری، این سرویس با هدف افزایش انگیجمنت کاربران و ارائه ارزشهای مالی جدید طراحی شده است.
او توضیح داد: «از سالها پیش سرویس کشبک در تارا وجود داشت و با استقبال کاربران مواجه شده بود. حالا با کیف پول جادویی، این تجربه را ارتقا دادهایم تا کاربران سورپرایزهای جذابی را تجربه کنند.» این سرویس با همکاری بیش از ۳۵۰ مرچنت بزرگ طراحی شده و به کاربران امکان میدهد بین ۲ تا ۱۰ درصد کشبک آنی دریافت کنند. او اعلام کرد: «علاوه بر این، جوایز قرعهکشی با بازه ۱۰ تا ۱۰۰ درصد مبلغ خرید، هر دو روز یکبار بین تراکنشها توزیع میشود که در برخی موارد ممکن است کل مبلغ خرید به کاربر بازگردد.» افسری تأکید کرد که این کمپین نهتنها تجربه کاربری را بهبود میبخشد، بلکه برای مرچنتها نیز رشد چشمگیر فروش تا هزار درصد را به همراه داشته است.