مدیر ارشد بازاریابی صرافی «تبدیل»: برنده دنیای ارز دیجیتال سرویسی است که امنیت را تضمین کند

مدیر ارشد بازاریابی صرافی «تبدیل»: برنده دنیای ارز دیجیتال سرویسی است که امنیت را تضمین کند

 مدیر ارشد بازاریابی صرافی «تبدیل»: برنده دنیای ارز دیجیتال سرویسی است که امنیت را تضمین کند

صنعت فین‌تک و به‌ویژه ارزهای دیجیتال در ایران فضایی پویا و رقابتی را تجربه می‌کند. در این میان، صرافی‌های ارز دیجیتال برای جذب و حفظ کاربران، نیازمند استراتژی‌های نوآورانه و مبتنی بر اعتماد هستند.

سپیده پناه، مدیر مارکتینگ صرافی ارز دیجیتال تبدیل، فضای رقابتی کنونی در حوزه فین‌تک و ارز دیجیتال را توصیف کرده و مبنای موفقیت کسب‌وکارها را ایجاد اعتماد و امنیت برای کاربران می‌داند. او همچنین از کمپین جدید «تبدیل» به نام «سود دو نفره» می‌گوید که رویکردی جدید این صرافی رمزارزی در بازاریابی ارجاعی است.

در همین راستا، با سپیده پناه، به گفتگو نشستیم تا درباره رویکردهای بازاریابی این صرافی و جزئیات کمپین جدید «سود دو نفره» بیشتر بدانیم.

  • در فضای رقابتی عرصه فین‌تک کشور، به‌ویژه در حوزه رمزارز، مهم‌ترین عامل برای جذب کاربر را چه می‌دانید؟

در حال حاضر رقابت شدیدی بین پلتفرم‌های معاملاتی و شرکت‌های پرداخت، وجود دارد و این وضعیت تمرکز ویژه بر بهبود تجربه کاربری و جلب اعتماد کاربران را می‌طلبد. فضای کنونی، اشباع نسبی در روش‌های سنتی تبلیغات دیجیتال را نشان می‌دهد. به همین دلیل، استفاده صرف از بنرها و کمپین‌های پرهزینه، اگرچه دیده می‌شوند، اما در صنعتی که بنیان آن بر اعتماد و اعتبار استوار است، کافی نیستند و منجر به هزینه‌های جذب کاربر (CAC) بسیار بالایی می‌شوند. جذب کاربر جدید هم با قرار دادن اعتماد در اولویت اول یک مجموعه میسر می‌شود.

  • آیا این «در اولویت قرار دادن اعتماد» شاه‌کلیدی دارد؟ یک راهکار طلایی که با انجام آن بتوان کاربران را جذب کرد؟

بینید به نظر من، برنده دنیای کریپتو سرویسی است که امنیت را تضمین کند، فناوری را بی‌وقفه ارتقا دهد و تجربه‌های مالی را واقعی و در دسترس بسازد؛ در این مسیر، ریفرال مارکتینگ شاه‌کلید تحولی است که می‌توان در آینده‌ی مالی جهان رقم زد.

برچسب
 

 منبع خبر

قیمت روز طلا، سکه و ارز

جدیدترین ها