پنجمین جشنواره نهال فینتک ۱۴۰۳؛ «میلی» برترین کسبوکار فینتک طلای کشور شد
پنجمین جشنواره نهال فینتک ۱۴۰۳؛ «میلی» برترین کسبوکار فینتک طلای کشور شد
هیئت داوران پنجمین دوره جشنواره نهال فینتک ایران، پلتفرم خرید و فروش آنلاین طلای آبشده میلی را بهدلیل «تمرکز بر اطلاعرسانی تخصصی»، «ارائه تحلیلهای روزانه بازار طلا»، «شفافیت در عملکرد از طریق انتشار بیانیههای رسمی» و همچنین «ایجاد بستری مناسب برای آموزش سرمایهگذاران تازهکار» بهعنوان کسبوکار برتر سال ۱۴۰۳ در بخش طلای آنلاین برگزیدند.
فرایند داوری جشنواره نهال فینتک با حضور بیش از ۱۷۰ داور از میان فعالان صنعت فینتک، رسانهها و نهادهای مالی کشور در اواخر فروردین ماه انجام شد. هیئت داوران بر پایه شاخصهای تخصصی نظیر نوآوری در خدمات خرید، فروش و سرمایهگذاری طلا، تجربه کاربری امن و ساده، و میزان امنیت و اعتمادپذیری، عملکرد پلتفرمها را ارزیابی کردند و بهصورت آنلاین و مستقل کسبوکار برتر را معرفی کردند.
در این دوره از جشنواره ۶ پلتفرم فعال در حوزه خرید و فروش طلای آبشده، حضور داشتند. «میلی»، «دیجیکالا»، «زرپاد»، «طلاین»، «طلاسی» و «ملیگلد» نامزد دریافت تندیس برترین کسبوکار فینتکی طلای کشور بودند که درنهایت با رأی اعضای هیئت داوران، این جایزه به میلی رسید.
در مراسم اعلام و تقدیر از برگزیدگان جشنواره نهال فینتک ۱۴۰۳، تندیس برترین پلتفرم در بخش کسبوکارهای طلای آنلاین مدیرعامل میلی اهدا شد. مصطفی اکرمی، مدیرعامل میلی، پس از دریافت این جایزه، ضمن تشکر از هیئت داوران جشنواره گفت:
میلی کسبوکاری نوپا و بهمعنای واقعی مصداق نهال است. سال گذشته همین موقع میلی در حال طی کردن دوران MVP خود بود و ما با باور راسخ به خلق ارزشافزوده برای زیست بوم اقتصاد دیجیتال کشور، میلی را به جایگاه شایسته خود رساندهایم.- مصطفی اکرمی، مدیرعامل میلی
مصطفی اکرمی با تاکید بر افزایش تعداد کاربران میلی در یک سال و نیم گذشته توضیح داد: «میلی در سال ۱۴۰۳ رشد ۴۰۰ برابری تعداد کاربران و از نظر اطمینان کاربران به ذخیره طلا، رشدی ۳۰ برابری را نسبت به سال گذشته تجربه کرده است.»
مدیرعامل میلی اعتقاد دارد که این پلتفرم در ابتدای مسیر رشد و تحولآفرینی خود قرار دارد و تیم میلی نسبت به آینده درخشان پلتفرم خود و کل حوزه طلای آنلاین امیدوار و خوشبین است.
دریافت تندیس کسبوکار برتر فینتک طلای کشور از سوی میلی، نشانگر مسیر رو به رشدی است که این پلتفرم در یک سال و نیم گذشته با تکیه بر شفافیت، تخصص و آموزش عمومی در بازار طلا طی کرده و همچنان به آن متعهد است.
میلی هماکنون با بیش از ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار کاربر، بیشترین تعداد مخاطبان را در میان پلتفرمهای خریدوفروش طلای آنلاین کشور دارد و خدمات تحویل طلای فیزیکی خود را نیز از طریق ۱۲ نمایندگی و شعبه در سراسر کشور ارائه میدهد.
جشنواره نهال فینتک، جایزهای مستقل در صنعت فینتک کشور است که به شرکتها، محصولات، راهکارها، نهادها و افراد تأثیرگذار در زیستبوم مالی ایران اهدا میشود. هدف این جشنواره معرفی و تقدیر از کسبوکارها و راهحلهایی است که زندگی مالی مردم را سادهتر، سریعتر و مؤثرتر میکنند، در هر دوره از جشنواره هیئتداوران بهصورت تخصصی و شفاف، عملکرد کسبوکارها را در شاخههای مختلف بررسی و برگزیدگان را انتخاب میکنند.
انتخاب میلی بهعنوان برترین فینتک طلای کشور در این جشنواره جایگاه این کسبوکار نوآور را در زیستبوم نوآوری مالی کشور در کنار دیگر برندهای زیستبوم نوآوری در حوزه رمزارز، مالی و بانکی و پرداخت، حملو نقل... تثبیت میکند.