جشنواره مدیانا با حضور ۴۹۶ شرکتکننده، بیش از ۹۰۰ اثر و ۲۸۳ برند ایرانی برگزار شد
جشنواره Mediana Awards از تاریخ ۲۲ دی آغاز شد و در ۱۰ اسفند ۱۴۰۳، با معرفی نفرات برگزیده به پایان رسید. این گزارش به بررسی عملکرد جشنواره میپردازد و نگاهی جامع به روند برگزاری، میزان مشارکت و خروجیهای آن ارائه میدهد.
محورهای اصلی گزارش موارد زیر را شامل میشود:
- اطلاعات کلی جشنواره: معرفی جشنواره، تقویم رویدادها، نفرات برتر و جوایز اهدا شده
- آمار مشارکت: میزان حضور افراد، برندها و صنایع مختلف، همراه با تعداد آثار ارسالشده
- تحلیل محتوایی آثار: بررسی اهداف کسبوکاری پیامکها و ایمیلهای ارسالی، کلیدواژههای پرتکرار و حجم محتوای تولید شده
- بررسی اهداف و دستاوردها: اهداف جشنواره در سال ۱۴۰۳، تحلیل نتایج جشنواره و چشماندازهای آینده
درباره Mediana Awards
Mediana Awards، جشنوارهای سالیانه است که به نوآوریهای ارتباطی در کسبوکارها میپردازد.
در این رویداد، کانالها و روشهای مختلف ارتباطی در کسبوکارهای ایران بررسی میشود و در نهایت، از بهترین پیامهای سال بر اساس ارزیابی داوران و با رای عموم مردم تقدیر به عمل میآید.
تمرکز امسال جشنواره، بررسی ایمیلها و پیامکهای ارسالی از سوی کسبوکارها به مخاطبان در سال جاری و تقدیر از نویسندگان بهترین آثار است.
اما جشنواره در سالهای آینده، از ارزیابی محتواهای نوشتاری فراتر خواهد رفت و به بررسی نوآوری در تمامی ابعاد ارتباط کسبوکارها خواهد پرداخت.