خدمت به مردم و جلب رضایت شهروندان رسالت مدیران شهرستان است

فرماندار شهرستان تاکستان گفت: پاسخگویی و گره گشایی از مشکلات و خدمت به مردم از مهمترین رسالتهای مدیران در شرایط کنونی است.
به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ اولین اقدام جهادی در سال جاری با سرویس و تعمیرات فیدر ۲۰ کیلو ولت لوشکان در تاکستان روز شنبه آغاز شد.
این مراسم با حضور عباس بیگدلی نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی، مرشد زاده معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان، سلمانی فرماندار تاکستان، حجت الاسلام حسینی امام جمعه اسفرورین و اعضای شورای اسلامی شهر در سالن ورزشی بخش اسفرورین برگزار شد.
میکائیل سلمانی فرماندار تاکستان در مراسم آغاز اقدام جهادی در بخش اسفرورین گفت: خدمت رسانی به مردم از مهمترین رسالتها و وظایف مدیران دستگاههای اجرایی است که در این راستا شرکت توزیع نیروی برق با اجرای طرح های مختلف تلاش کرده با نوسازی شبکه های برق رضایتمندی مردم را بالا ببرد.
وی گفت: یکی از مصوبات سفر استاندار قزوین به تاکستان رفع ایرادات شبکه برق بود که جای تشکر دارد در ابتدای سال نسبت به اصلاح و نوسازی تاسیسات فرسوده اقدام شد.
فرماندار تاکستان افزود: موضوع ناترازی ها در سطوح ملی است و با شما همکاران شرکت برق و مشارکت مردم امیدواریم از ناترازی ها با کمترین چالش و خسارت عبور کنیم.
در ادامه اقدام جهادی شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین برای سرویس و بهینه سازی خطوط فشار متوسط شبکه های برق در اسفرورین تاکستان آغاز شد.
اقدام جهادی در پست فوق توزیع ۶۳ کیلو ولت اسفرورین در منطقه لوشکان صورت می گیرد که در این عملیات ۴۳۰۰ متر شبکه ۲۰ کیلوولت تعویض، سرویس و تعمیر می شود.
در این اقدام جهادی ۲۷ اکیپ عملیاتی با بهره گیری از ۶۴ نفر، سه اکیپ نظارتی با ۹ نیرو و چهار اکیپ پشتیبان با ۱۲ نفر مشارکت دارند.
در این اقدام در مجموع ۳۴ اکیپ عملیاتی، نظارتی و پشتیبان با بهره گیری از ۳۳ دستگاه خودرو، همچنین ۱۷ دستگاه بالابر و یک دستگاه جرثقیل با بکارگیری ۸۵ نفر مشارکت دارند.
برای اجرای این اقدام جهادی ۵ میلیارد تومان هزینه شده است.
انتهای پیام