مصطفی نجفیزاده روز سهشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:پاسخگویی مستقیم به مردم یکی از مهمترین شاخصهای ارزیابی دستگاههای اجرایی استان است و نحوه تعامل مدیران با درخواستهای مردمی در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت مورد ارزیابی دقیق قرار خواهد گرفت.
وی اظهار کرد: همچنین برای سهولت در ارتباط مردم با مسوولان استانی، سامانه ملاقات عمومی چهره به چهره در دست برنامه ریزی و اجراست و مردم می توانند با ورود به این سامانه برای دیدار با مسوولان وقت بگیرند.
مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری خراسان رضوی گفت:این اقدام در راستای تقویت پاسخگویی، تسهیل ارتباطات مردمی و شفافسازی فرآیندهای اداری در دستور کار قرار دارد.
نجفی زاده افزود: همشهریان و هم استانی ها می توانند از ساعت ۱۰ تا ۱۱ صبح فردا چهارشنبه با معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و مدیران زیر مجموعه این معاونت از طریق تماس تلفنی از مسیر سامانه ۱۱۱، مسائل و مشکلات خود را بهصورت مستقیم با آنان در میان بگذارند و این مسوولان بهصورت مستقیم پاسخگوی تلفنی مردم خواهند بود.
به گزارش ایرنا به منظور رسیدگی به درخواستهای مردم و افزایش رضایتمندی اجتماعی، بر اساس برنامه زمان بندی مشخص، مدیران و مسوولان دستگاههای اجرایی استان خراسان رضوی با حضور در محل سامانه «سامد» به صورت برخط و مستقیم پاسخگوی مشکلات شهروندان در استان خراسان رضوی هستند.
در اجرای برنامه پنجم دستورالعمل صیانت از حقوق شهروندی در خصوص ارتباطات مردمی و نیز ماده ۱۷ تصویب نامه حقوق شهروندی در نظام اداری مبنی بر تشکیل میز خدمت و با هدف ارائه خدمات، تکریم ارباب رجوع، رعایت حقوق شهروندی، ارتقای سطح رضایتمندی، بررسی و رفع مشکلات شهروندان و تسهیل در خدماترسانی، مردم می توانند با شماره گیری تلفن ۱۱۱ با دفتر مدیریت عملکرد بازرسی و امور حقوقی استانداری خراسان رضوی تماس بگیرند.