مهدی زندیه وکیلی روز چهارشنبه در حاشیه حضور در سامانه سامد در گفت و گو با ایرنا، بیان کرد: دیدار چهره به چهره مسئولان با مردم یا شنیدن سخن آنها از طریق سامانه سامد به عنوان یک اقدام مهم و مؤثر در تقویت ارتباطات اجتماعی و افزایش اعتماد عمومی به شمار میآید.
وی ادامه داد: این گام میتواند به ایجاد فضایی برای شنیدن نظرات و مشکلات مردم و همچنین ارائه پاسخهای مناسب از سوی مسئولان منجر شود. با این رویکرد، نه تنها روابط میان مردم و مسئولان تقویت میشود، بلکه زمینهای برای همفکری و همکاری بیشتر در حل مشکلات اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی فراهم میآید.
استاندار مرکزی اظهار کرد: قطعا تعداد قابل توجهی از مردم انتظار دیدار یا تماس تلفنی با نماینده دولت در استان برای پیگیری رفع مشکلاتشان را دارند شاید امکان پاسخ به همه موارد وجود نداشته باشد، اما به هر حال گفت و گو با تعدادی از مردم میتواند موثر و زمینه ایجاد اعتماد بیشتر مردم به مسئولان را فراهم میکند.
زندیهوکیلی بیان کرد: مشکلات مطرح شده در برنامه امروز مربوط به بخشهای مختلف از جمله کشاورزی، صنعت، ورزش و مسکن ملی مامونیه بود که مورد بررسی قرار گرفت.
وی تاکید کرد: رفع مسائل و مشکلات مردم از طریق سازمانها و دستگاههای اجرایی مربوطه قطعا در اولویت قرار دارد و برخی از موارد که پیچیدگی خاص خود را دارند، مسائل ملی مانند مسکن ملی یا مشکلات مربوط به سالهای قبل هستند نیاز به رسیدگی بیشتر دارد که برنامههایی مانند تماس مستقیم تلفنی به حل این مسائل کمک میکند.
استاندار مرکزی روز چهارشنبه با حضور در محل سامانه سامد و از طریق تماس تلفنی مستقیم با مردم استان به درخواست و مشکلات ۱۰ نفر از اهالی شهرها و روستاهای مختلف رسیدگی کرد.