شرایط جدید فروش اقساطی محصولات نیسان اردیبهشت ۱۴۰۴ / نیسان وارداتی را ۵ ساله بخرید + جدول

در این گزارش لیست قیمت محصولات نیسان صفر اقساطی را بخوانید.
به گزارش سرویس خودرو اقتصادآنلاین، بر اساس جدیدترین آگهیهای فروش اقساطی محصولات نیسان، نیسان سیلفی e-POWER پلاس مدل ۲۰۲۴ با حدود ۲, میلیارد و ۳۱۴ میلیون پیش پرداخت و اقساط ۶۰ ماهه به مبلغ ۴۵ میلیون و ۷۸۸ هزار تومان به فروش میرسد و نیسان سیلفی e-POWER مکس ادیشن مدل ۲۰۲۴ با پیش پرداخت ۲میلیارد و ۱۶۰ میلیونی (مرحله اول:۱ میلیارد و ۸۲۰ میلیون - مرحله دوم:۳۴۰ میلیون )و اقساط ۶۰ ماهه(۵ سال) و مبلغ ۶۵ میلیون تومان معامله میشود.
همچنین نیسان قشقایی تک دیفرانسیل مدل ۲۰۲۴ با پیش پرداخت اولیه ۲ میلیارد و ۹۰ میلیون و پیش پرداخت دوم به مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان در اقساط ۶۰ ماهه به مبلغ ۵۹ میلیون تومان به فروش میرسد. در آگهی دیگری نیسان ترا مدل ۱۴۰۳ با پیش پرداخت دومرحله ای حدوداً ۱ میلیارد و ۲۸۹ میلیونی در ۳ قسط به مبلغ حوالی ۶۹۵ میلیون تومان بصورت ۱۲۰ روزه پیش فروش میشود. جدول زیر را برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی محصولات نیسان در اردیبهشت ۱۴۰۴ بخوانید.
شرایط جدید فروش اقساطی محصولات نیسان - اردیبهشت ۱۴۰۴ | ||||||
مدل | سال تولید | کارکرد(کیلومتر) | پیشپرداخت اول(تومان) | پیشپرداخت دوم(تومان) | مبلغ قسط ماهانه (تومان) | تعداد اقساط |
نیسان سیلفی e-POWER پلاس | ۲۰۲۴ | صفر | ۲,۳۱۴,۰۰۰,۰۰۰ | ---------------- | ۴۵,۷۸۸,۰۰۰ | ۶۰ قسط |
نیسان سیلفی e-POWER مکس ادیشن | ۲۰۲۴ | صفر | ۱,۸۲۰,۰۰۰,۰۰۰ | ۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰ | ۶۵,۰۰۰,۰۰۰ | ۶۰ قسط |
نیسان سیلفی e-POWER مکس ادیشن | ۲۰۲۴ | صفر | ۲,۵۱۸,۰۰۰,۰۰۰ | ---------------- | ۴۹,۸۳۳,۰۰۰ | ۶۰ قسط |
نیسان قشقایی تک دیفرانسیل | ۲۰۲۴ | صفر | ۲,۰۹۰,۰۰۰,۰۰۰ | ۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰ | ۵۹,۰۰۰,۰۰۰ | ۶۰ قسط |
نیسان قشقایی تک دیفرانسیل | ۲۰۲۴ | صفر | ۲,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ | ۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰ | ۱۳۴,۰۰۰,۰۰۰ | ۱۲ قسط |
نیسان ترا | ۱۴۰۳ | صفر | ۶۹۵,۰۰۰,۰۰۰ | ۵۹۴,۰۰۰,۰۰۰ | ۶۹۵,۰۰۰,۰۰۰ | ۳ قسط |
گفتنی است؛ آگهی فروش اقساطی محصولات نیسان مربوط به نمایشگاهداران خودرو است و اطلاعات جدول فوق از سایتهای معتبر خریدوفروش خودرو جمعآوری شده است و شامل طرح فروش شرکتهای خودروساز داخلی نیست.
آشنایی با مشخصات فنی نیسان ترا
مانیان ترا حاصل جوینت ونچر نیسان ژاپن با خودروسازی دانگ فنگ در شهر ژنگژو چین است. این خودرو از دیدگاه پلتفرم و طراحی فنی (شاسی و سیستم انتقال نیرو) با خودرو لئو MX۸ که قرار بود از سوی شرکت ایستا موتور (زیرمجموعه گروه کارآفرینان مایوان) به کشور عرضه شود، کاملا یکسان است و تنها تمایز آنها در بخش طراحی و سطح آپشنهای رفاهی است. حالا با نامشخص بودن عرضه یا عدم عرضه نهایی لئو MX-۸، باید نیسان ترا پرشیا خودرو را یکی از یکهتازان سگمنت شاسی بلندهای آفرودی دو دیفرانسیل حقیقی بازار دانست که ضمن عدم حضور یک رقیب قابل، از نام معتبر و بامسمای نیسان، حداقل در قالب جوینت ونچر بهره میگیرد.
نیسان ترا شرکت پرشیا خودرو یک شاسی بلند دو دیفرانسیل موقت انتخابی (۴X۴ یا ۴WD) دارای شاسی مستقل و قابلیت انتخاب وضعیت کمک سنگین (۴L) به منظور عبور از بیراهههای ناهموار است که از سیستم تعلیق جناغی دوبل مستقل در جلو و یکپارچه ۵ لینک غیر مستقل در عقب بهره میگیرد. این دقیقا همان ستاپ فنی است که در برترین شاسی بلندهای آفرودی جهان، از هامر H۲ گرفته تا تویوتا FJ کروزر می توان دید.
این خودرو شاسی بلند سایز متوسط به یک پیشرانه ۲ لیتری ۴ سیلندر توربو تزریق مستقیم ساخت میتسوبیشی با کد ۴K۳۱TD مجهز است که گشتاور را از طریق گیربکس اتوماتیک ۸ سرعت ساخت ZF، دارای ۸ حالت رانندگی مختلف، بهصورت استاندارد به محور عقب و در صورت انتخاب راننده، به هر دو محور منتقل میکند.
علاوه بر این نیسان ترا اولین خودرو مونتاژی است که با سیستم چرخش تانک وارد بازار ایران میشود. این سیستم به خودرو این امکان را میدهد تا بتواند در جا دور خودش بچرخد. چرخش تانک علاوه بر اینکه به راننده کمک میکند تا در مسیرهای بیراهه کنترل بیشتری روی خودرو داشته باشد، میتواند در خیابانهای شهری نیز به کار بیاید.