راه‌اندازی شبکه‌های اجتماعی مشترک گام‌ جدید کمیته کشاورزی برای ارتباط با ذینفعان

 راه‌اندازی شبکه‌های اجتماعی مشترک گام‌ جدید کمیته کشاورزی برای ارتباط با ذینفعان
 مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان گفت:راه‌اندازی کانال‌های ارتباطی در شبکه‌های اجتماعی مشترک گام‌ جدید کمیته کشاورزی برای ارتباط با ذینفعان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان،احسان مشگلانی در نخستین کمیته تخصصی و راهبردی روابط‌عمومی‌های حوزه کشاورزی و امنیت غذایی پایدار بر ضرورت روایت‌گری مؤثر در حل مشکلات کشاورزان و معرفی دستاوردهای این حوزه تأکید کرد.

وی با اشاره به شناسایی و ارتباط با ذینفعان حوزه از کشاورزان گرفته تا تعمیرکاران ماشین‌آلات و دامپزشکان گفت:باید از طریق کمیته کشاورزی اطلاع‌رسانی اخبار و دستاوردهای این حوزه به طور گسترده به این گروه‌ها منتقل شود تا ارتباطی دوسویه شکل گیرد.

مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان تصریح کرد:در نمایشگاه شهریور ماه، عملکرد روابط عمومی‌های مرتبط با کشاورزی بر اساس معیارهای راه‌اندازی شبکه‌های اجتماعی مشترک برای انتشار یکپارچه اخبار ارزیابی می‌شود.

وی تاکید کرد: اجرای پروژه‌های نوآورانه مانند پیج‌های روایت‌محور یا مشارکت در طرح‌های ملی نیز جزو تاکیدات این کمیته است.

وی با اشاره به ضرورت تقویت ارتباط بین صنعت، دانشگاه و رسانه‌ها برای حل چالش‌های بخش کشاورزی اظهار کرد:یکی از محورهای مهم این کمیته، شناسایی ذینفعان این حوزه از جمله کشاورزان، مهندسان کشاورزی، دامپروری‌ها، بانک‌های تخصصی و دانشگاه‌ها است تا اخبار و نیازهای آنان به‌صورت هدفمند پوشش داده شود.

مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان افزود:ارزیابی عملکرد روابط عمومی‌ها بر اساس معیارهای نوین بسیار اهمیت دارد،لذا راه‌اندازی صفحۀ مشترک شبکه‌های اجتماعی برای انتشار محتوای مشارکتی، میزان تعامل با رسانه‌ها و ثبت دستاوردهای نوآورانه مانند پروژه‌های روایت‌محور مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

مشگلانی در ادامه صحبت‌های خود از آیین رونمایی از “اصفهانیکا”(دانشنامه دیجیتال اصفهان)در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: این پروژۀ (دانشنامه اصفهان) با همکاری شهرداری اصفهان، استانداری و اتاق بازرگانی در حال تکمیل است و تا چند ماه آینده رونمایی خواهد شد.

وی اضافه کرد: این دانشنامه شامل مدخل‌های علمی با محوریت موضوعات مرتبط با اصفهان (مانند تاریخ، صنعت و کشاورزی) است وکاربران می‌توانند به مقالات، عکس‌ها و فیلم‌های معتبر در این پلتفرم دسترسی داشته باشند.

مشگلانی با اشاره بر استفاده از پیام‌رسان‌های داخلی و خارجی مجاز، بر ضرورت بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های ارتباطی برای اطلاع‌ رسانی فراگیر تأکید کرد.

وی بیان کرد: هر پلتفرم مخاطبان خاص خود را دارد و رسالت روابط عمومی‌ها، پوشش تمامی اقشار جامعه است.

راه‌اندازی شبکه‌های اجتماعی مشترک گام‌ جدید کمیته کشاورزی برای ارتباط با ذینفعان

مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان در ادامه به ضرورت روایت‌گری مؤثر در حل مشکلات کشاورزان و معرفی دستاوردهای این حوزه تأکید کرد و افزود: اخبار و دستاوردهای این حوزه باید به طور گسترده به این گروه‌ها منتقل شود تا ارتباطی دوسویه شکل گیرد.

انتهای پیام

 

 منبع خبر

قیمت روز طلا، سکه و ارز

جدیدترین ها

از بین اخبار