اعتماد مردمی به مراکز ارتباطی ۱۲۲، سرمایه بی بدیل شرکتهای آب و فاضلاب است

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز؛ مهدی سوری اظهار کرد: تسهیل تعاملات در راستای احترام به حقوق شهروندی، ارائه اطلاعات درست، کامل و بموقع از حوادث منجر به قطعی های آب و نیز ایجاد بسترهای ارتباطی مناسب جهت دسترسی آسان مشترکین به خدمات، رسیدگی بموقع به درخواست ها و پاسخگویی با کیفیت از مصادیق نگهداری این سرمایه اجتماعی است.
وی افزود: برگزاری دوره های آموزشی در حوزه CRM, بمنظور افزایش اثر بخشی و افزایش قابلیت های تعاملی، برای همکاران این حوزه در دستور کار بوده و هدف نهایی، افزایش رضایتمندی و آرامش خاطر مردم از حضور همیشگی و موثر جهت ارائه خدمات شرکت های آب و فاضلاب به ایشان می باشد.
سوری همچنین بیان داشت: امروز، بیش از دیروز نیازمند به مشارکت و همراهی مردم در راستای توجه به آب، این مایه حیات و زندگی بخش هستیم تا بتوانیم بیش از این بدهکار آیندگان نباشیم.
وی ادامه داد: قهرمانان گمنام حوزه خدمت رسانی صنعت آب، در صفوف مختلف پاسخگویی، رفع حوادث، آبرسانی، مهندسی، مدیریتی و ... تمام تلاش شبانه روزی خود را برای ارائه خدمات بی وقفه و آبرسانی پایدار انجام می دهند تا بتوانند حس آرامش را برای هم میهنان خود به ارمغان آورند.