افراد نیازمند پشت خط ۱۱۲ می‌مانند/ بیش از ۵۰۰ نفر در سال گذشته به کمک هلال احمر نیاز داشتند

 افراد نیازمند پشت خط ۱۱۲ می‌مانند/ بیش از ۵۰۰ نفر در سال گذشته به کمک هلال احمر نیاز داشتند

 برنا- گروه اجتماعی؛ سخنگوی سازمان هلال احمر گفت: سال گذشته ۲۸ میلیون بار تلفن ۱۱۲ زنگ خورد و یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر به کمکِ جمعیت هلال‌احمر، سازمان داوطلبان، معاونت بهداشت و درمان و داروخانه‌ها نیاز داشتند.

مجتبی خالدی در این باره گفت: سال گذشته ۲۸ میلیون بار تلفن ۱۱۲ زنگ خورد و یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر به کمکِ جمعیت هلال‌احمر، سازمان داوطلبان، معاونت بهداشت و درمان و داروخانه‌ها نیاز داشتند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، وی با اشاره به امکان تماس با سامانه ۱۱۲ حتی درصورت نداشتن سیم‌کارت در گوشی، در عین حال از مراحمت‌های تلفنی به ۱۱۲ انتقاد کرد و گفت: خطوط هلال‌احمر محدود است و مزاحمت‌ها موجب می‌شود بسیاری افرادِ نیازمند به کمکِ فوری پشت خط بمانند؛ خاصه اینکه در حوادث ترافیکی و کوهستان، انفجار، آوار و... گرفتار هستند.

وی تشریح کرد: سال گذشته ۴۲ هزار و ۴۳۲ مورد عملیات انجام شد و ۵۳۷ هزار و ۲۱۳ نفر از هم‌وطنان حادثه دیدند.اشغال‌شدن بی‌مورد خط ۱۱۲ آسیب جدی به برخی هم‌وطنان وارد می‌کند؛ ازاین‌رو مردم باید با آگاهی کامل و ارائه نشانی دقیق کاری کنند تا همکاران ما به‌سرعت در خدمت آنها باشند.

انتهای پیام/

 

 منبع خبر

قیمت روز طلا، سکه و ارز

جدیدترین ها

از بین اخبار