افزایش استفاده از سامانه‌های غیرحضوری سازمان غذا و دارو

 افزایش استفاده از سامانه‌های غیرحضوری سازمان غذا و دارو
 برنا - گروه اجتماعی؛ مسئول میز خدمت سازمان غذا و دارو گفت: افزایش استفاده از سامانه‌های غیرحضوری و ثبت تیکت، نشان‌دهنده تمایل ذی‌نفعان به بهره‌گیری از خدمات دیجیتال است. این روند موجب کاهش مراجعه فیزیکی و تسریع در فرآیند رسیدگی به درخواست‌ها شده است.

علیرضا انصاری مسئول میز خدمت سازمان غذا و دارو با اشاره به توسعه خدمات الکترونیکی در این نهاد گفت: در این بازه زمانی، اداره کل تجهیزات پزشکی با ثبت بیش از ۶۹ هزار مراجعه، بیشترین حجم مراجعات را به خود اختصاص داده است. پس از آن، اداره کل دارو با ۳۴ هزار و اداره کل غذا با ۱۷ هزار و ۸۲۴ مراجعه در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

براساس گزارش سازمان غذا ودارو، به گفته وی اداره کل مکمل با ۹۳۵۹، دفتر فناوری با ۸۴۵۹، دارو‌های تک‌نسخه‌ای با ۵۷۹۴، اداره کل بازرسی با ۳۲۵۸ و اداره کل آرایشی با ۲۸۸۵ مراجعه، سایر بخش‌های پرتردد سازمان در این مدت بوده‌اند.

مسئول میز خدمت سازمان غذا و دارو تأکید کرد: افزایش استفاده از سامانه‌های غیرحضوری و ثبت تیکت، نشان‌دهنده تمایل ذی‌نفعان به بهره‌گیری از خدمات دیجیتال است. این روند موجب کاهش مراجعه فیزیکی و تسریع در فرآیند رسیدگی به درخواست‌ها شده است.

انصاری با اشاره به ضرورت تقویت زیرساخت‌های الکترونیکی در برخی ادارات کل گفت: با وجود پیشرفت‌های انجام‌شده، نیاز به ارتقای سطح خدمات غیرحضوری در بخش‌هایی مانند غذا همچنان احساس می‌شود. تمرکز بر بهینه‌سازی فرآیند‌ها و تکمیل پاسخگویی به تیکت‌های ثبت‌شده می‌تواند موجب افزایش رضایت‌مندی مراجعان و کاهش مراجعات حضوری شود.

انتهای پیام/

 

 منبع خبر

قیمت روز طلا، سکه و ارز

جدیدترین ها