مشتری مداری سرلوحه کار شعب بانک توسعه تعاون دراستان است

 مشتری مداری سرلوحه کار شعب بانک توسعه تعاون دراستان است
  مدیرعامل امورشعب بانک توسعه تعاون ایلام گفت : مشترمداری گره‌گشایی از مشکلات مشتریان سرلوحه کار شبکه شعب بانک توسعه تعاون دراستان می‌باشد.

به گزارش برنا از ایلام،بیژن کدیوریان با اشاره به اهمیت راهبردهای هفتگانه بانک توسعه تعاون اظهار داشت: هدف غایی و استراتژیک اتخاذ این راهبردها تقویت مشتری مداری و حداکثر نمودن رضایت مشتریان است و روسا و کارکنان شعب، با ارائه خدمات بهینه و راهنمایی مشتریان و رفتار نیک و اخلاق حسنه می‌توانند در افزایش رضایت مشتریان و احترام عمومی به مردم گام‌های مثبتی بردارند.

وی نقش ارزشمند تسهیلات خرد و عمومی را در رفع مشکلات معیشتی حائز اهمیت عنوان نمود و گفت: تسهیلات خرد با گره‌گشایی از مشکلات روزمره، نقش مؤثری در ایجاد امید و انگیزه به آحاد جامعه ایفا می‌کند و تأکید مدیران ارشد بانک همواره بر اعمال نهایت سهل و آسان‌گیری اعطای این‌گونه تسهیلات است.

کدیوریان عملکرد مجموعه مدیریت شعب استان ایلام را قابل‌قبول اعلام نمود و افزود: چنانچه روسای شعب با راهنمایی مؤثر و اتخاذ تدابیر هوشمندانه، در گره‌گشایی از مشکلات مراجعین حداکثر مراقبت را اعمال نمایند، توقعات مشتریان به شکل بهتری برآورده شده و بسیاری از انتظارات پاسخ داده می‌شود.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون ایلام تأکید نمود: چنانچه خدمات بانک با نیاز مشتری در تطابق نباشد یا مشتری تمایل برای دریافت خدمت مشابه از سایر بانک‌ها داشته باشد، اخلاق حرفه‌ای ایجاب می‌کند نهایت خوش‌رفتاری و اخلاق حسنه را در شعب اعمال نمایند، چرا که در بسیاری موارد ملاحظه شده رفتار خوش و احترام‌آمیز سبب بازگشت مجدد مشتری برای دریافت سایر خدمات به بانک خواهد شد.

کدیوریان گفت: تمامی شعب بانک توسعه‌ درسطح استان وظيفه دارند بانهایت احترام ورعایت اصول مشتری مداری درخدمت مشتريان باشند.

انتهای پیام

برچسب
 

 منبع خبر

قیمت روز طلا، سکه و ارز

جدیدترین ها