ریخت‌‌وپاش صداوسیما برای منوچهر هادی هدر رفت!

  ریخت‌‌وپاش صداوسیما برای منوچهر هادی هدر رفت!

  شعار تبلیغاتی سریال «یزدان» و یکی از سکانس‌های آن با واکنش منفی مخاطبان روبه‌رو شده است.

برترین‌ها: شعار تبلیغاتی سریال «یزدان» و یکی از سکانس‌های آن با واکنش منفی مخاطبان روبه‌رو شده است.

1403101609590626831832034+(1)

هفته‌نامه تی‌وی‌بان در این مورد نوشت: انصافاً جمله تبلیغی «یزدان» توصیف دقیقی از کیفیت پایین سریال است. «دیگه نه بینمت؛ نه بشنومت!» این یکی از جملات تبلیغی «یزدان» است. این شعار که از دیالوگ سریال گرفته شده، ضد تبلیغ است و وقتی آن را زیر بیلبوردهای شهری سریال می‌بینیم، کوهی از ناامیدی می‌دهد که «یزدان» نه قابل دیدن است و نه شنیدن؛ انصافاً که به‌نوعی طعنه به خودش هم هست.

photo_2025-05-25_20-57-06

عکسی که می‌بینید مربوط به سکانسی از «یزدان» و بیانگر اوج بی‌سلیقگی است. جایی که سازندگان سریال، چیپس و پفک و دیگر خوراکی‌های ویترین مغازه را برعکس چیده‌اند تا گرفتار پخش بازاریابی صداوسیما نشوند. خوش‌سلیقه‌ها اما چنین نمی‌کنند؛ یا سراغ ایده بهتر می‌روند و یا اصرار ندارند که سکانس، درست مقابل ویترین گرفته شود.

 

 منبع خبر

قیمت روز طلا، سکه و ارز

جدیدترین ها