در راستای ارتقای سطح خدمات مالی و بهرهمندی از ظرفیت های نوآوری در جزیره کیش، تفاهم نامه ای میان بلوبانک سامان و سازمان منطقه آزاد کیش منعقد شد. این تفاهمنامه زمینه ساز همکاری های مشترک در حوزه های مالی، بانکداری دیجیتال، گردشگری و شهروندی هوشمند خواهد بود.
به گزارش روابط عمومی بلوبانک سامان، این تفاهم نامه با هدف توسعه زیرساخت های خدمات مالی جدید در منطقه و بهبود تجربه زیستی شهروندان و گردشگران تنظیم شده است. بلو به عنوان یکی از مجموعه های پیشرو در عرصه بانکداری دیجیتال، ارائه طیف متنوعی از خدمات مالی و فینتکی را در جزیره کیش در دستور کار قرار خواهد داد.
از جمله محورهای همکاری، طراحی و توسعه کارت دیجیتال با قابلیت های مالی و شهروندی، ارائه تسهیلات ویژه به اصناف و شهروندان و گردشگران، حمایت از پروژه های نوآورانه و مشارکت در طرح های گردشگری و فناورمحور است.
سازمان منطقه آزاد کیش با رویکردی توسعه محور و در چارچوب سیاست های کلان، همواره از ابتکاراتی که به ارتقای کیفیت خدمات و رفاه ساکنان و گردشگران جزیره منجر شود، حمایت میکند و در این همکاری نقش تسهیلگر و حامی را ایفا خواهد کرد و با ارائه حمایت های اجرایی در چارچوب ضوابط، زمینه توسعه فعالیتهای مالی نوین را فراهم خواهد ساخت.
کیش میتواند ویترین تحول نظام بانکی کشور باشد، و برای ساخت این ویترین بلو در کنار سازمان منطقه آزاد کیش ایستاده است تا با تکیه بر نوآوری، زیستبوم اقتصادی جزیره را متحول کرده و استاندارد جدیدی از تجربهی مالی را برای شهروندان و گردشگران فراهم کند.