معاون اجرایی نمایشگاه کتاب: شهرداری تهران به وعده خود برای تبلیغات شهری عمل نکرد

معاون اجرایی نمایشگاه کتاب: شهرداری تهران به وعده خود برای تبلیغات شهری عمل نکرد

 تهران- ایرنا- مهدی اسماعیلی‌راد در واکنش به تعداد اندک تبلیغات نمایشگاه بین‌المللی کتاب در سطح شهر تأکید کرد: سازمان زیباسازی و شهرداری تهران باید در این باره پاسخگو باشند.

به گزارش ایرنا از ستاد خبری سی‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران مهدی اسماعیلی‌راد، معاون اجرایی نمایشگاه کتاب تهران با حضور در جمع خبرنگاران، درباره کمبود تبلیغات شهری این رویداد گفت: سازمان زیباسازی و دوستان شهرداری در این باره باید پاسخگوی تبلیغات نمایشگاه بین‏المللی کتاب باشند. قراری که داشتیم اینطور بوده که در سطح شهر تبلیغات بیشتری انجام بدهند اما همکاری خوبی نسبت به ادوار گذشته با نمایشگاه نداشتند.

وی افزود: تا آنجایی که اطلاع دارم تبلیغات قابل‌توجهی انجام نشده است. به این موضوع هم انتقاد کردیم و گفتند رفع می‌‏شود اما تا الان که نمایشگاه کتاب به نیمه رسیده، تغییری رخ نداده است.

معاون اجرایی نمایشگاه کتاب: شهرداری تهران به وعده خود برای تبلیغات شهری عمل نکرد

اسماعیلی‌راد تصریح کرد: ما تعهدمان نسبت به مجموعه شهرداری را انجام دادیم. در بخش شبستان فضاهای بیشتری را در اختیار دوستان گذاشتیم. هیچ سالی این عزیزان در شبستان تابلویی به‌عنوان فضای تهران دوست داشتنی نداشتند. در حال حاضر همشهری فضای جداگانه‌‏ای دارد، نشر شهر و سازمان زیباسازی هم همینطور ولی متاسفانه تبلیغات شهری ضعیف است و بازخورد خوبی نداشته است.

وی گفت: این دوستان متراژی را برای بیلبوردها اعلام کرده بودند که حالا می‌‎گویند کار تبلیغات انجام شده ولی به نظر ما اینطور نیست. یعنی خروجی که خودم، مردم و سایر دوستان می‌بینیم، نشان می‎‌دهد اتفاقی که باید، نیفتاده است.

سی و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۷ تا ۲۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۴ با شعار «بخوانیم برای ایران» در محل مصلی امام خمینی(ره) در حال برگزاری است. هم‌زمان با برگزاری بخش حضوری نمایشگاه کتاب ۱۴۰۴ تهران، بخش مجازی نمایشگاه نیز در سامانه book.icfi.ir امکان خرید غیرحضوری کتاب را برای علاقه‌مندان مهیا کرده است.

 

 منبع خبر