تیم بازی «دوزک» از تبریز با یک بازی آموزشی در فینال جشنواره بازی‌های رایانه‌ای فجر

تیم بازی «دوزک» از تبریز با یک بازی آموزشی در فینال جشنواره بازی‌های رایانه‌ای فجر

 تهران- ایرنا- فائزه برگی، طراح بازی و عضو تیم بازی‌سازی «دوزک», از تجربه موفق خود در جشنواره‌های قبلی و نامزدی دریافت جایزه غزال زرین سخن گفت.

فائزه برگی، بازی‌ساز و عضو تیم بازی «دوزک»، در خصوص فعالیت‌های خود و تیمش در دهمین دوره جشنواره بازی‌های رایانه‌ای فجر، به خبرنگار ایرنا گفت: ما یک تیم چهار نفره هستیم و با نام «دوزک» در سرمایه جشنواره امسال شرکت کرده‌ایم و بازی ما به نام «کرم کلمه» که در جشنواره به عنوان یکی از فینالیست‌ها انتخاب شد یک بازیست که آموزش زبان انگلیسی را به روشی جذاب و تعاملی ارائه می‌دهد.

وی در ادامه افزود: اعضای تیم ما شامل خودم به عنوان گیم دیزاینر، حسین ازغدی به عنوان توسعه‌دهنده، مهشید میرزایی انیماتور و عامری که مسئول مارکتینگ، هستند.

برگی در خصوص تجربه‌های قبلی تیم در مسابقات نیز گفت: این اولین جشنواره‌ای است که ما به طور تیمی در آن شرکت می‌کنیم، اما در جشنواره‌های دیگر نیز حضور داشته‌ایم. پارسال، من به عنوان دانشجو با بازی «پرک» در جشنواره دانشجویی شرکت کرده بودم که آن بازی نیز جزو فینالیست‌ها شد و در بخش علوم شناختی مقام اول را کسب کرد. در حقیقت، دو سال است که به صورت حرفه‌ای وارد دنیای بازی‌سازی شده‌ایم.

وی درباره ویژگی‌های دیگر تیم و پروژه‌هایشان افزود: پیش از این، بازی «پرک» را که یک بازی گفتار درمانی بود، عرضه کرده بودیم و امسال بازی جدیدمان، «کرم کلمه»، را که هدف آن آموزش زبان انگلیسی است، ارائه داده‌ایم.

 

 منبع خبر