گسترش شبکه خدمات پس از فروش؛ اولویت استراتژیک مدیران خودرو در سال 1404

مدیر شبکه نمایندگان خدمات پس از فروش مدیران خودرو از برنامهریزی شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو برای افزایش ۵۰ نمایندگی خدمات جدید در سطح کشور تا پایان سال جاری میلادی خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین، در فضای رقابتی امروز صنعت خودرو، کیفیت خدمات پس از فروش یکی از مهمترین عوامل شکلدهنده به تجربه مشتری و انتخاب برند است. شرکت مدیران خودرو، بهعنوان یکی از بازیگران اصلی بازار خودروی ایران، با سه برند فعال امویام، فونیکس و اکستریم، طی سالهای اخیر سرمایهگذاری قابل توجهی در توسعه و ارتقای شبکه خدمات پس از فروش خود انجام داده است.
در همین راستا، گفتوگویی داشتیم با مدیر شبکه خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو تا از آخرین وضعیت شبکه نمایندگیها و برنامههای توسعهای این شرکت مطلع شویم.
سید حمید سید، مدیر شبکه نمایندگان خدمات پس از فروش مدیران خودرو، درباره وضعیت فعلی شبکه نمایندگان خدمات پس از فروش مدیران خودرو، اظهار کرد: در حال حاضر، شرکت مدیران خودرو دارای ۲۵۱ نمایندگی فعال در سطح کشور است که در ۳۱ استان و ۸۹ شهر فعالیت میکنند. گستردگی شبکه نمایندگان خدمات پس از فروش مدیران خودرو در سراسر کشور، از مزیتهای رقابتی اصلی ماست که تلاش کردهایم بهطور متوازن در سراسر ایران توسعه یابد.
به گفته وی از بین ۲۵۱ نمایندگی خدمات فعال مدیران خودرو، ۱۵۸ نمایندگی در برندامویام، ۷۰ نمایندگی در برند فونیکس و ۲۰ نمایندگی در برند اکستریم مشغول به فعالیت هستند و سه نمایندگی نیز در هر سه برندامویام، فونیکس و اکستریم در حال خدماترسانی هستند.
افزایش تعداد نمایندگان خدمات پس از فروش مدیران خودرو به بیش از ۳۰۰ نمایندگی تا پایان ۱۴۰۴
سید در ادامه درباره برنامه این شرکت برای افزایش تعداد نمایندگیهای خدمات پس از فروش مدیران خودرو در سال جاری نیز گفت: توسعه کمی و کیفی شبکه خدمات پس از فروش یکی از اولویتهای کلیدی ما در سال جاری است. هدفگذاری ما این است که تا پایان سال ۱۴۰۴ میلادی، ۵۰ نمایندگی جدید به شبکه اضافه کنیم تا پوشش خدماتی ما گستردهتر و دسترسی مشتریان به خدمات آسانتر شود. بر این اساس پیشبینی میشود تا پایان سال میلادی تعداد نمایندگیهای خدمات پس از فروش مدیران خودرو در سه برند به بیش از ۳۰۰ نمایندگی برسد.
مدیر شبکه نمایندگان خدمات پس از فروش مدیران خودرو با بیان اینکه این شرکت برای انتخاب محل نمایندگیها، بر اساس تراکم مشتریان، نیاز منطقهای، سطح رضایتمندی مشتریان و همچنین شرایط جغرافیایی تصمیمگیری میکند، تصریح کرد: تلاش ما این است که در هر منطقهای که حجم بالایی از مشتریان وجود دارد، نمایندگیهایی استاندارد و مجهز حضور داشته باشند تا در کوتاهترین زمان ممکن، خدمات لازم را ارائه دهند.
همقدم با شما
او همچنین تاکید کرد که تمام مشتریان سه برند تحت پوشش شرکت مدیران خودرو، صرفنظر از اینکه مالک خودرو امویام، فونیکس یا اکستریم باشند، از خدمات پس از فروش با سطح کیفی بالا، قطعات اصلی و تیمهای آموزشدیده بهرهمند میشوند. هر برند با توجه به ویژگیهای فنی خاص خود، تیمهای تخصصی و آموزشهای متناسب دریافت کرده است تا خدمات با استانداردهای مشخص انجام شود.
مدیر شبکه نمایندگان خدمات پس از فروش مدیران خودرو در پایان با بیان اینکه ما در مدیران خودرو، خدمات پس از فروش را نه صرفاً یک مرحله پس از فروش، بلکه آن را پایه اعتماد و رضایت بلندمدت مشتریان میدانیم، گفت: به همین دلیل، برنامهریزی ما نهفقط برای افزایش تعداد نمایندگیها، بلکه برای افزایش سطح کیفی خدمات، توسعه زیرساختهای دیجیتال و ارتقای آموزش نیروی انسانی در حال اجراست. شعار ما در شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو «همقدم با شما» است و در همین راستا امیدواریم با اقدامات انجامشده، مشتریان عزیز همواره از همراهی با مدیران خودرو احساس آرامش و رضایت داشته باشند.





مطالب مرتبط
- پیام تسلیت وزیر امور خارجه ازبکستان در مورد حادثه انفجار در بندر شهید رجائی
- قیمت سکه پارسیان امروز سه شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۴
- دختران فوتسال بدرقه شدند
- مادرِ الهام چرخنده: دخترم شهید شد! از تهمت قرارداد میلیاردی و پیشنهاد پول و خونه برای حجاب کردن گرفته تا...
- ولتاژ برق تهرانیها تغییر میکند
- حفظ حقوق ، مال و جان مردم در پدافند غیرعامل بسیار مهم است
- ویدئو/ نگاهی به چیدمان شاهانه و فوق لاکچری قصر باشکوه 450 متری شراره رخام، بازیگر سریال ناریا در زعفرانیه تهران/ از مبلمان مدرن و شیک تا تابلوهای هنری + فنگ شویی
- بلومبرگ: اخبار عرضه ETF ریپل توسط پروشیرز در هفته جاری اشتباه هستند