همکاریهای دوجانبه در حوزه مدیریت شهری میان ایران و روسیه

تبریز _ شهردار تبریز، همراه با هیئتی از مدیران شهری، در دیداری با کاظم جلالی، سفیر ایران در روسیه، موضوعات همکاریهای دوجانبه در حوزه مدیریت شهری و خدمات زیرساختی را مورد بحث قرار دادند.

اقتصاد آنلاین؛ گروه استانها _ یعقوب هوشیار، شهردار تبریز، که برای شرکت در نشست "چشمانداز توسعه همکاریهای بینالمللی شهرهای بریکس" به مسکو سفر کرده است، در دیداری با کاظم جلالی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه، جزییات همکاریهای فیمابین را بررسی کرد.
در این دیدار، موضوعاتی مانند توسعه همکاریهای بینالمللی در حوزه مدیریت شهری، همکاریهای زیرساختی در خدمات شهری، و دیپلماسی سازمانی و شهری مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
همراهان شهردار تبریز
شهردار تبریز در این دیدار را محمد عزتی، معاون شهرسازی و معماری، و آرمان امین، بخش شهردار منطقه سه، همراهی میکردند.
مشارکت در نشست بریکس و رویداد صنعت پارکها
هوشیار در نشست "چشمانداز توسعه همکاریهای بینالمللی شهرهای بریکس" در مسکو حضور داشته و درباره هوشمندسازی در صنعت گردشگری و اقدامات مدیریت شهری تبریز در این حوزه سخنرانی کرده است.
همچنین، محمد عزتی، معاون شهرسازی و معماری شهرداری تبریز، که در بزرگترین رویداد تجاری صنعت پارکهای روسیه شرکت کرده بود، درباره بازآفرینی بافت تاریخی و پایداری آسایش شهری در این بافت سخنرانی کرده و تجربیات مدیریت شهری تبریز را ارائه داد.
اهداف دیدار و گفتوگوها
این دیدار و مشارکتها به منظور تقویت همکاریهای بینالمللی شهر تبریز و ارتقاء نقش آن در عرصههای شهری و گردشگری انجام شده است.
مطالب مرتبط
- واکنش هیجانزده دیپلمات آمریکایی به صدرنشینی تراکتور
- دستور دادستان کل کشور برای پیگیری ویژه حادثه انفجار در بندر شهید رجایی
- سفر در تاریخ؛ «چارلی چاپلین بدون سبیل و 21 سالگی»؛ سال 1289
- شورای اطلاع رسانی دولت: از انتشار اخبار نادرست درباره انفجار بندر شهیدرجایی پرهیز شود
- یوویچ-میلان: عجیبترین قرارداد دنیای فوتبال
- رونمایی از ورژن انیمیشنی سریال پایتخت با حضور شخصیت های کارتونی بهرام افشاری، محسن تنابنده، هومن حاجی عبداللهی و...
- خاطرات مامور سابق وزارت اطلاعات؛ قسمت چهل و هشت: ادعای حجتیهایها مبنی بر ضرب و شتم اعضای انجمن توسط وزارت اطلاعات/ کارتهای اعضای وزارت اطلاعات چگونه است؟
- سند چشمانداز 20 ساله صنعت خودروسازی به کجا رسید؟ / از رویای پلتفرم ملی تا وابستگی به خودروسازان چینی