معرفی مجری تبلیغات محیطی نمایشگاه کتاب

برنا - گروه فرهنگ و هنر: شرکت مجری تبلیغات محیطی نمایشگاه کتاب تهران از سوی مسئولان برگزاری این رویداد معرفی شد.

ابراهیم حیدری، قائممقام نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران، پس از انجام تشریفات قانونی شرکت مجری تبلیغات محیطی نمایشگاه کتاب را معرفی کرد.
برایناساس شرکت «پارسایانه تبلیغ» بهعنوان مجری انحصاری تبلیغات محیطی نمایشگاه کتاب معرفی شد.
این شرکت با شرکت در مزایده و پس از طی تشریفات قانونی به این مهم دستیافته و ابلاغیه تأیید وی برای اجرای این موضوع نیز از سوی قائممقام نمایشگاه کتاب فراهم شده است.
بر اساس این گزارش امکان تبلیغات محیطی برای تمام ناشران در ۲۰ موقعیت و فضای تبلیغاتی در نمایشگاه بینالمللی کتاب در دوره پیش رو فراهم شده است.
سیوششمین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران از ۱۷ تا ۲۷ اردیبهشتماه ۱۴۰۴ با شعار «بخوانیم برای ایران» در محل مصلای امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد
مطالب مرتبط
- علایم چشمی ناشی از کرونا را جدی بگیرید
- اشاره مویی مهران مدیری به خودرو لوکس مازراتی اش: آدم هرچقدر هم پول داشته باشه آخرش در همان گوری میخوابه که همه در آن میخوابن
- پیشنهادی که میتواند سینماها را از شلوغی منفجر کند
- خوش عطر و طعمترین غذای سنتی بندرعباس؛ گوبولی مرغ/ غذاهای جنوبیها مثل خودشون دلچسب و فراموش نشدنیه👌
- سفر در تاریخ؛ «تفرج فوزیه فواد با سگ خانگی اش در محوطه سعدآباد»؛ سال 1319
- تماس تلفنی مهدی کروبی با یک زندانی سیاسی
- چه کسانی بیشتر در معرض خطر سکته مغزی هستند؟
- مدیر آنتروپیک میگوید کارمندان هوش مصنوعی سال آینده از راه میرسند