هوش مصنوعی اسنپ‌مارکت شخصیت خرید شما را لو می‌دهد

هوش مصنوعی اسنپ‌مارکت شخصیت خرید شما را لو می‌دهد
 هوش مصنوعی اسنپ‌مارکت شخصیت خرید شما را لو می‌دهد

اسنپ‌مارکت، کمپین نوآورانه «سوپرسنج» را معرفی کرد و گام تازه‌ای در مسیر شخصی‌سازی و سرگرمی در مسیر تجربه خرید آنلاین برداشت. «سوپرسنج» یک قابلیت تعاملی و هوشمند است که به کاربران امکان می‌دهد کارنامه‌ای اختصاصی، داده‌محور و سرگرم‌کننده از رفتار خریدشان در اسنپ‌مارکت دریافت کنند.

این سرویس مبتنی بر تحلیل داده‌های خرید هر کاربر و الگوریتم‌های هوش مصنوعی طراحی شده است. سوپرسنج علاوه بر یادآوری الگوهای خرید کاربران، شخصیت و عادت‌های خرید آن‌ها را روایت می‌کند. محصولات و دسته‌بندی‌های محبوب و سبک خرید اقتصادی، ساعت‌های خرید، خریدهای پرتکرار یا وفاداری به یک برند خاص از جمله داده‌هایی است که در این گزارش در قالب یک روایت خودمانی و نزدیک به فرهنگ کاربران ایرانی برای هر کاربر روایت می‌شود.

کاربران اسنپ‌مارکت پس از دریافت کارنامه شخصی خرید خود، می‌توانند این گزارش جذاب را در شبکه‌های اجتماعی با هشتگ #سوپرسنج منتشر کرده و در قرعه‌کشی جوایز ویژه از جمله آیفون ۱۶ پرو شرکت کنند.

خرید آنلاین از سوپرمارکت، فراتر از انتخاب چند قلم کالا‌ست؛ هر سبد خرید، بخشی از سبک زندگی، انتخاب‌ها و الگوهای رفتاری ما را بازتاب می‌دهد. سوپرسنج تلاشی‌ست برای روایت همین الگوها، به زبان داده. ما با ترکیب هوش مصنوعی، تحلیل داده و طنزی هوشمندانه، تجربه‌ای شخصی و سرگرم‌کننده خلق کردیم تا هر کاربر، فرصتی برای شناخت عادت‌های خودش داشته باشد و البته کمی هم لبخند بزند.
- سامان ابطحی، مدیر ارشد مارکتینگ اسنپ‌مارکت

سوپرسنج اولین نمونه رسمی استفاده از تحلیل داده و محتوا‌سازی خلاقانه با همکاری انسان و هوش مصنوعی در خرده‌فروشی آنلاین ایران است و می‌تواند الگویی جدید برای تعامل برند و مشتری در بازار دیجیتال کشور باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کارنامه خرید شخصی خود، به سایت یا اپلیکیشن اسنپ‌مارکت مراجعه کنید.

برچسب
 

 منبع خبر

قیمت روز طلا، سکه و ارز

جدیدترین ها