شبکه پستی کشور پایدار است

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد احمدی مدیرعامل شرکت ملی پست با تأکید بر پایداری خدماترسانی در شرایط بحرانی کشور اعلام کرد که خدمات پستی نباید حتی لحظهای متوقف شود و حفظ نظم در ارائه این خدمات، نشاندهنده انسجام ملی و ظرفیت اجرایی کشور است.
وی خدمات پست را حامل اطمینان و آرامش دانست و بر لزوم دقت، سرعت و امنیت در رساندن مرسولات به مردم تأکید کرد.
روز گذشته سعید شریفزاده رئیس کمیته مدیریت بحران شرکت ملی پست بر خدمترسانی مستمر شبکه پستی در شرایط بحرانی تاکید و اعلام کرد: شرکت ملی پست با تکیه بر الگوی «تداوم خدمت در شرایط بحران»، به فعالیت بیوقفه در سراسر کشور ادامه میدهد.
وی با تأکید بر استمرار فعالیت شبکه پستی، از تلاشها و همت کارکنان این مجموعه قدردانی کرد و سه محور اصلی را مورد تأکید قرار داد: رعایت احترام و دقت در تعامل با هموطنان، تسریع در فرآیند توزیع مرسولات و هوشیاری نسبت به هرگونه رفتار مشکوک و گزارش آن به مراجع امنیتی.
شریفزاده خاطرنشان کرد: تمامی واحدهای پستی در سراسر کشور، متعهد به حفظ پایداری خدمات و پاسخگویی مسئولانه به نیازهای مردم در این مقطع زمانی هستند.
گفتنی است از روز یکشنبه 25 خرداد تاکنون 4 میلیون و نود و شش هزار مرسوله پستی قبول و بیش از 21 هزار درخواست کدپستی در سراسر کشور به ثبت رسیده است.
انتهای پیام/