راهنمای جامع انتخاب و طراحی پاپآپ نمایشگاهی حرفهای

بر این اساس در صورت برگزاری نمایشگاهها و رویدادها به منظور جلب نظر بازدیدکنندگان بهتر است از لوازم مخصوص تبلیغ استفاده کنید. این نوع استندها برای تبلیغ در فضای داخلی و بیرونی کاربردی بوده و باعث میشوند تا میزان تعامل کاربران هدف با برند را به بهترین شکل افزایش دهید.
در این زمینه انتخاب و طراحی پاپآپ نمایشگاهی در غرفه از اهمیت بالایی برخوردار است و باید با آگاهی کامل انجام شود تا بتوانید مدت زمان طولانی از تجهیزات تبلیغاتی استفاده کنید، بر این اساس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.
اهمیت انتخاب و طراحی پاپآپ نمایشگاهی
این نوع ابزار اهمیت زیادی در حوزه تبلیغ برند داشته و در سایزهای مختلفی تولید میشود، به همین دلیل میبایست با توجه به فضایی که در دست دارید بهترین پاپآپ نمایشگاهی را انتخاب کنید تا تاثیر خوبی روی مخاطبین هدف بگذارید.
همچنین انتخاب طرح بصری مناسب به افزایش فروش محصولات و خدمات منجر میشود، این موضوع اهمیت تعیین طرح و تصویر گرافیکی را به وضوح نشان میدهد. به منظور استفاده از استند بهتر است به دنبال محصولات آلومینیومی باشید که مقاوم بوده و در شرایط آب و هوایی مختلف استحکام زیادی از خود نشان میدهند. همچنین به نوع نوشته، طرح، فونت، وضوح تصویر و... دقت فرمایید تا بتوانید تبلیغات را به شیوهای حرفهای انجام دهید.
اصول طراحی پاپ آپهای نمایشگاهی
پیش از طراحی و چینش استند بهتر است به فاکتورهای مختلفی برای افزایش زیبایی و جذابیت آن توجه داشته باشید، به این ترتیب با در نظر گرفتن موارد زیر این امکان را خواهید داشت تا طراحی پاپ آپ نمایشگاهی را به بهترین شکل انجام داده و کاربران را مورد هدف قرار داده و آنها را به ارتباط با محصولات و خدمات ترغیب کنید.
از طرح ساده استفاده کنید
مهمترین نکته در هنگام طراحی این نوع استند توجه به سادگی تصویر است، بهتر است از طرحهای شلوغ و پیچیده استفاده نکنید تا کاربر در اولین نگاه بتواند به سرعت پیام برند را دریافت کند. اگر طرح به همریخته باشد اثربخشی پاپآپ را کم کرده و باعث میشود بازدیدکننده نتواند با آن ارتباط برقرار کند. در نتیجه فرمی ساده و زیبا را انتخاب کرده و تمرکزتان را روی پیام اصلی بگذارید، بر این اساس پیشنهاد میشود برای طراحی پاپآپ نمایشگاهی تنها از اطلاعات مفید و جامع بهرمند شوید.
به دنبال تصاویر باکیفیت باشید
فاکتور مهم دیگر به هنگام استفاده از این نوع استند استفاده از تصاویر باکیفیت و واضح است، تصویر پاپآپ در صورتی که کیفیت لازم را نداشته باشد تاثیر آنچنانی روی مخاطب نمیگذارد. از عکس واضح و جذاب برای تبلیغات استفاده کنید.
جالب است بدانید که واکنش افراد به تصاویر چندین برابر متن میباشد و این موضوع اهمیت استفاده از تصاویر خلاقانه و با کیفیت بالا را نشان میدهد. علاوه بر کیفیت اندازه عکس نیز بسیار حائز اهمیت بوده و در طراحی نقش ویژهای دارد که باید آن را نیز مورد توجه قرار دهید.
استفاده از رنگ مناسب را فراموش نکنید
در صورتی که بتوانید از طرح زیبا و منحصر به فرد استفاده کرده اما رنگ مناسب را بکار نگیرید تبلیغات شما در نمایشگاه مورد توجه بازدیدکنندگان قرار نخواهد گرفت. اصولا در تبلیغاتی که با استفاده از پاپ آپ منحنی صورت میگیرند اولین نکتهای که چشم کاربران را به خود جلب میکند رنگ است.
به منظور طراحی پاپآپ نمایشگاهی حرفهای در انتخاب رنگ به حوزه کاری خود توجه کرده و از رنگهایی استفاده کنید که به نوعی برند، محصولات و خدمات شما را تعریف میکنند. بهترین گزینه برای تبلیغ با استند بهرمندی از رنگهای سازمانی است. بهرمندی از رنگهای زنده که مکمل یکدیگر هستند برای اثرگذاری بیشتر بسیار کمککننده میباشند.
متن تبلیغ باید خلاصه باشد
متون تبلیغاتی از المانهای اصلی برای بازاریابی به حساب میآیند، برای تبلیغ با پاپآپ نمایشگاهی متن را خلاصه کرده و به شکل مختصر و مفید با بازدیدکنندگان صحبت کنید. برای این کار بهتر است از یک کپی رایتر حرفهای کمک بگیرید، اگر نوشته روی استند بلند و طولانی باشد شک نکنید که هیچکس آن را نخواهد خواهند و روی هم رفته تبلیغات اثری بر پیشرفت کسبوکار نخواهند داشت.
به منظور استفاده از متن توصیه میشود از شعار برند خود استفاده کرده یا حتی به سوالات احتمالی کاربران هدف پاسخ دهید. حتی این امکان را دارید تا ویژگیها و خصوصیات مثبت محصولات و خدمات را خلاصه ارائه کنید.
به فونت نوشتهها دقت کنید
علاوه بر متن باید به فونت آن توجه ویژه داشت، فونت در صورتی که به درستی انتخاب شود موجب جذابیت سازه شده و توجه افراد را در کوتاهترین زمان به خود جلب میکند. نکته مهمی که طراحی پاپآپ نمایشگاهی باید به آن دقت کنید این است که برای تبلیغات در غرفه نباید به طور همزمان از چند فونت استفاده شود چرا که باعث بینظمی میشود.
از یک فونت مناسب و خوانا برای نوشتن متن روی پاپ آپ تخت نمایشگاهی بهرمند شوید تا مشتریان بتوانند به راحتی متن تبلیغات را مورد مطالعه قرار دهند. علاوه بر نوع فونت سایز آن را نیز به درستی و با توجه به ابعاد استند انتخاب کنید. نوشته نباید به قدری بزرگ باشد که فضایی برای استفاده سایر المانها نباشد و نباید به قدری کوچک باشد که خوانایی را سخت کند.
از لوگو برند در طراحی استفاده کنید
در هنگام طراحی از مشخصات برند استفاده کرده و اطلاعات مفیدی چون شماره تلفن، آدرس و مواردی از این قبیل را روی پاپآپ نمایشگاهی قرار دهید. همچنین لوگوی برند را روی تصویر مورد نظر درج کرده تا مشتری بتوانید ارتباط موثرتری برقرار کند. در این زمینه به ابعاد لوگو نیز توجه کرده و آن را به شکلی طراحی کنید که تاثیرگذاری بیشتری داشته باشد. تمرکز را روی معرفی برند بگذارید تا افراد در اولین برخورد با استند به راحتی نماد برند را مشاهده کرده و با آن تعامل برقرار کنند.
مراحل انتخاب و طراحی پاپ آپ نمایشگاه
برای اینکه بتوانید پاپآپها را به بهترین شکل در فضای رویدادها و نمایشگاهها مورد استفاده قرار دهید باید به فرآیند انتخاب و طراحی دقت داشته باشید. در ادامه به طور جامع مراحل این فرآیند را مورد بررسی قرار میدهیم.
1. در مرحله اول باید نیاز خود را مورد بررسی قرار داده و هدف تبلیغاتی را مشخص کنید، پیامی که میخواهید به مخاطبین منتقل کنید را در نظر بگیرید تا با توجه به شعار و متن تبلیغاتی بهترین نوع استند را انتخاب و طراحی کنید.
2. در مرحله بعدی نوبت به انتخاب پاپآپ نمایشگاهی میرسد، پس از اینکه نیاز و اهداف خود را بررسی کردید به دنبال استند مناسب باشید. استندها انواع مختلفی داشته و هر کدام کاربرد مخصوص خود را دارند. با در نظر گرفتن نوع تبلیغاتی که تمایل دارید در معرض دید قرار دهید از تجهیزات تبلیغاتی استفاده کنید.
3. پس از آن نوبت طراحی پاپآپ نمایشگاهی گرافیکی است، در این زمینه همانطور که اشاره شد از رنگهای جذاب و هماهنگ استفاده کرده و به دنبال تصاویر باکیفیت و جذاب برای تبلیغ خود باشید. روی پیام اصلی متمرکز باشید و متن تبلیغات را به شیوهی رسا و واضح به گوش مشتریان برسانید.
4. سپس نوبت به چاپ میرسد، متریال مورد استفاده در چاپ باید کیفیت بالایی داشته باشند تا در صورت تابش نور خورشید یا قرارگیری در رطوبت مقاومت بالایی از خود نشان دهند. برای انتخاب تکنولوژی توجه داشته باشید تا تصویر پس از چاپ کیفیت ایدهآلی داشته باشد تا در جلب نظر مشتریان عملکرد مناسبی نشان دهد.
5. در آخرین مرحله باید به طور آزمایشی به نصب استند بپردازید، توصیه میشود پیش از استفاده حتما پاپآپ نمایشگاهی را نصب کرده و آن را امتحان کنید تا هیچ عیب و نقصی نداشته باشد.