به گزارش رکنا از اصفهان؛ احمدرضا طحانیان با اشاره به نزدیک شدن به روز جهانی نمایشگاه‌ و تدارک برنامه‌های ویژه از سوی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان برای این روز اظهار داشت: رویداد ملی «سمفونی همدلی» ۱۷ خرداد ماه ۱۴۰۴ و در روز جهانی نمایشگاه‌ در شهر نمایشگاهی اصفهان برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این رویداد ملی را هم‌اندیشی، هم‌آوایی و بازتعریف آینده‌ی نمایشگاه‌های ایران دانست و افزود: در رویداد ملی سمفونی همدلی فضایی پویا برای تبادل تجربیات میان پیشکسوتان و نوآوران صنعت، بررسی چالش‌ها و فرصت‌های نمایشگاه‌های ایران در شرایط کنونی و معرفی راهکارهای عملی برای توسعه‌ پایدار این صنعت فراهم خواهد شد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان ادامه داد: چهره‌های شاخص، صاحب‌نظران و فعالان صنعت نمایشگاهی ایران از سراسر کشور در این رویداد یک‌روزه حضور خواهند داشت.

طحانیان برنامه‌های گوناگون این رویداد یک‌روزه را تشریح کرد و گفت: برگزاری پنل‌های تخصصی با محورهای بازاریابی و برندینگ در فضای نمایشگاهی، عصر دیجیتال و هوش مصنوعی، بازآفرینی صنعت نمایشگاهی از نگاه راهبردی و رونمایی از گزارش سالانه صنعت نمایشگاهی ایران برای نخستین بار از جمله برنامه‌های کلیدی رویداد ملی سمفونی همدلی است.

وی ادامه داد: قرار است در جریان این رویداد به معرفی پروژه‌های آینده‌ی شهر نمایشگاهی اصفهان و فراخوان مشارکت بپردازیم و از سرگیری رسمی فعالیت «خانه دائمی روز جهانی نمایشگاه» در تهران و انتخاب میزبان سال ۱۴۰۵ از دیگر برنامه‌های کلیدی رویداد است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان رویداد ملی سمفونی همدلی را آغازی برای هم‌صدایی صنعت نمایشگاهی ایران و طلایه‌دار نوآوری و تحول در این صنعت در روزگاری جدید دانست.

همصدایی کنشگران نمایشگاه‌های ایران در رویداد ملی «سمفونی همدلی»

این رویداد که در روز جهانی نمایشگاه‌ها در اصفهان برگزار می‌شود، فرصتی استثنایی برای هم‌اندیشی، هم‌آوایی و بازتعریف آینده‌ نمایشگاه‌های ایران است.

چهره‌های شاخص، صاحب‌نظران و فعالان صنعت نمایشگاهی ایران از سراسر کشور در این رویداد یک‌روزه حضور خواهند داشت و به تبادل نظر و به اشتراک‌گذاری تجربیات خود خواهند پرداخت.

شهر نمایشگاهی اصفهان با برگزاری این رویداد به دنبال آن است تا فضایی پویا برای تبادل تجربیات میان پیشکسوتان و نوآوران صنعت، بررسی چالش‌ها و فرصت‌های نمایشگاه‌های ایران در شرایط کنونی و معرفی راهکارهای عملی برای توسعه‌ی پایدار این صنعت فراهم کند.

برگزاری پنل‌های تخصصی ازجمله محورهای بازاریابی و برندینگ در فضای نمایشگاهی، عصر دیجیتال و هوش مصنوعی، بازآفرینی صنعت نمایشگاهی از نگاه راهبردی بعنوان برنامه‌های کلیدی رویداد ملی سمفونی همدلی است. همچنین قرار است گزارش سالانه صنعت نمایشگاهی ایران برای نخستین بار در جریان برگزاری این رویداد رونمایی شود.

از دیگر برنامه‌های کلیدی این رویداد می‌توان به معرفی پروژه‌های آینده‌ی شهر نمایشگاهی اصفهان اشاره کرد.

برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت رسمی رویداد به سایت نمایشگاه اصفهان مراجعه کنید. مهلت ثبت‌نام در رویداد سمفونی همدلی تا زمان تکمیل ظرفیت خواهد بود.