مهدی دریابخش، مدیر کیفیت و توسعه محصول برند خوشبخت، در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: این برند فعالیت خود را از اسفندماه سال ۱۳۹۷ آغاز کرد.
وی افزود: در ابتدای فعالیت، برند خوشبخت،انواع کنسروهای گوشتی و غیرگوشتی به بازار عرضه کرد.
مدیر کیفیت و توسعه محصول این برند بیان کرد: در حال حاضر، روغن خانوار نیز به سبد محصولات خوشبخت اضافه شده و جایگاه مناسبی در میان خانوارهای ایرانی پیدا کرده است.
وی با اشاره به برنامههای توسعهای شرکت، گفت: مواد اولیه کنسروهای غیرگوشتی برند خوشبخت بهطور کامل از منابع داخلی تأمین میشود، اما بخشی از مواد اولیه کنسروهای گوشتی وارداتی است. این موضوع به دلیل حجم بالای تولید و لزوم پاسخگویی به تقاضای بازار صورت میگیرد.
مدیر کیفیت و توسعه محصول برند خوشبخت افزود: این شرکت خطمشی کیفی معینی دارد که از مدیران ارشد به سایر کارکنان منتقل میشود. بر همین اساس، تولید محصولات با بهترین مواد اولیه در اولویت بوده و همکاری با تولیدکنندگان فاقد استانداردهای کیفی متوقف میشود.
وی خاطرنشان کرد: خوشبخت همواره در تلاش است محصولات خود را به بهترین نحو تبلیغ و معرفی کند و بهتدریج کیفیت محصولات را ارتقاء دهد تا پاسخگوی نیازهای متغیر مصرفکنندگان باشد.
جناب دریابخش تصریح کرد: در حال حاضر، محصولات این شرکت به کشورهای حوزه خلیج فارس و سیآیاس (کشورهای مستقل مشترکالمنافع)صادر میشود.
وی در پایان گفت: مدیران این برند تلاش کردهاند محصولات را متناسب با ذائقه استانهای مختلف کشور و در کارخانهها و سایتهایی که دارای نگرش کیفی و دغدغه صرفهجویی در مصرف انرژی هستند، تولید کنند و سایر تولیدکنندگان را نیز به این مسیر ترغیب نمایند.