بیشترین نارضایتی مردم از ادارات ناشی از موکول شدن امور به روزهای آینده است

 بیشترین نارضایتی مردم از ادارات ناشی از موکول شدن امور به روزهای آینده است
 رئیس اداره بازرسی، نظارت بر خدمات عمومی فواد گفت: بیشترین نارضایتی مردم از دستگاههای اجرایی مربوط به مشخص نبودن نحوه خدمت رسانی و اطلاع رسانی شفاف و دقیق، در محل نبودن کارمندان و تعیین نشدن جانشین، موکول کردن خدمات به روزهای آینده است و طرح «فواد» برای جلب رضایت مردم و ارتقای خدمت رسانی اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جلسه شورای تحول اداری روز شنبه به ریاست محمد نوذری در استانداری برگزار شد.

کامل داوودی رئیس اداره بازرسی، نظارت بر خدمات عمومی فوریت اداری سازمان امور اداری و استخدامی کشور در این جلسه اظهارداشت: طرح «فواد» به صورت پایلوت در قزوین عملیاتی شده و در 45 روز گذشته بیش از 3986 مورد تماس صورت گرفت و میانگین پاسخگویی به نظرات مردم سه ساعت و بیست دقیقه ثبت شده است.

وی بیان کرد: در کشور حدود دو میلیون« کیو آر کد» ایجاد شده که 11 هزار و 750 مورد نظر منفی ثبت شده که این گزارش به دولت ارائه خواهد شد.

بیشترین نارضایتی مردم از ادارات ناشی از موکول شدن امور به روزهای آینده است

قزوین رتبه اول در عملکرد « کیو آر کد»

داوودی در ادامه اظهارداشت: خوشبختانه استان قزوین در اجرای طرح فواد پایلوت شناخته شده و توانسته در عملکرد کیو آرکد» رتبه اول کشوری را کسب کند و امیدواریم در ادامه اجرا با رفه ایرادات بتوانیم آن را در هفته اینده در استان البرز و هر هفته در یک استان پیاده کنیم.

رئیس اداره بازرسی، نظارت بر خدمات عمومی فوریت اداری سازمان امور اداری و استخدامی کشور یادآورشد: طرح فواد در 7 محور اجرا می شود و در 45 روز اخیر با تماس مردم توانسته ایم عملکرد دستگاهها را مورد ارزیابی قرار دهیم.

وی اضافه کرد: برخی دستگاههای اجرایی که ارباب رجوع بالایی دارند در طرح فواد هم بیشترین انتقاد را از سوی مردم داشتند که در این میان راه و شهرسازی با 58 موردئ تماس، جهاد کشاورزی 22 مورد، شرکت توزیع برق 16 مورد، تامین اجتماعی 13 مورد، آبفا 12 مورد، اب منطقه ای 8 مورد، بیشترین تماس را داشته اند که بخشی نیز ناشی از اختلال و نقص در سیستم اطلاع رسانی بوده که باید برطرف شود.

بیشترین نارضایتی مردم از ادارات ناشی از موکول شدن امور به روزهای آینده است

داوودی گفت: در سطح کشور و استان چند عامل مهم در طرح « فواد» از سوی مردم مطرح شده که مشخص نبودن نحوه خدمت و نبود اطلاع رسانی شفاف و دقیق، پشت بادجه نبودن کارمندان و تعیین نشدن جانشین، موکول کردن خدمات به روزهای اینده از مهمترین علت های شکایات مردم بوده است.

این مسئول اظهارداشت: امیدواریم با اجرای کامل طرح فواد زمینه رضایت مندی مردم از خدمات ادارات بالا رفته و شاهد بهبود کیفی خدمت رسانی در دستگاههای اجرایی باشیم.

انتهای پیام

برای بررسی تازه‌ترین اخبار استان‌ها، به خوشه خبر سر بزنید

 

 منبع خبر

قیمت روز طلا، سکه و ارز

جدیدترین ها

از بین اخبار