به گزارش خبرگزاری مهر، مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اهمیت حوزه دفتر مدیرعامل در نظمدهی امور، اطلاع دقیق جلسات و برنامهها، ارتباط با ارکان سازمان، رسیدگی به درخواستهای شرکای اجتماعی و همکاران گفت: دفتر مدیرعامل محل مراجعه ذینفعان و همکاران است و این حوزه تقسیم و توزیع امور و دریافت پاسخها و بازخوردها را باید با دقت انجام دهد و انتظار ما این است که با مراجعین با احترام برخورد شود و سوالات آنها تا پاسخ نهایی پیگیری شود که خوشبختانه در این حوزه همیشه حرمت مراجعین حفظ میشود.
سالاری با قدردانی از تلاشهای آقای سمیع در طول خدمت در مدیریت دفتر مدیرعامل افزود: ایشان همواره رفتار محترمانهای داشته و با همکاران و مراجعان برخورد با محبت و همدلانه داشتند و از زحمات ایشان تشکر میکنیم.
وی در خصوص آقای سعادتی نیز گفت: ایشان فرد منظم، دقیق و پیگیری هستند و بواسطه سالها حضور در سمتهای مختلف سازمان، با تأمین اجتماعی، مدیران و کارکنان و همچنین بخشها و نهادهای مرتبط به سازمان آشنایی کافی دارند که ضمن آرزوی توفیق خدمت رسانی در موقعیت جدید برای ایشان، امیدوارم در ارتقای سطح خدمت رسانی و انجام وظایف محوله تلاش کنند.