شرایط جدید فروش اقساطی محصولات ایران خودرو / با ماهی ۸ میلیون سورن پلاس بخرید! + جدول خرداد ۱۴۰۴

 شرایط جدید فروش اقساطی محصولات ایران خودرو / با ماهی ۸ میلیون سورن پلاس بخرید! + جدول خرداد ۱۴۰۴
 در این گزارش شرایط جدید فروش اقساطی محصولات ایران خودرو را بخوانید.

به گزارش سرویس خودرو اقتصادآنلاین، براساس آگهی های منتشر شده از فروش اقساطی محصولات ایران خودرو در نمایشگاه های شخصی خودرو، ری را ۱.۷ لیتر توربو ۶ سرعته اتوماتیک مدل ۱۴۰۴ با ۹۵۴ میلیون پیش پرداخت در اقساط ۶۰ ماهه به مبلغ ۲۳ میلیون تومان به فروش می‌رسد و تارا اتوماتیک V۴ LX مدل ۱۴۰۴ با پیش پرداخت ۷۱۰ میلیون تومانی در اقساط ۳۶ ماهه به مبلغ ۲۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

در میان آگهی‌های فروش اقساطی محصولات ایران خودرو، سمند سورن پلاس XU۷P بنزینی مدل ۱۴۰۴ با پیش پرداخت نزدیک به ۴۱۱ میلیون تومان و اقساط ۴۸ ماهه به چشم میخورد که مبلغ هر قسط آن حدود ۸ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است.

در صورتی که به دنبال خرید محصولات ایران خودرو با اقساط بلندمدت باشید، پژو ۲۰۷ پانوراما دنده ای مدل ۱۴۰۴ با پیش‌پرداخت حدود ۶۲۴ میلیون تومان و اقساط ۶۰ ماهه به مبلغ ۱۲ میلیون ۱۹۳ هزار تومان می‌توانند گزینه خوبی برای شما باشد. جدول زیر را برای اطلاع از لیست قیمت محصولات ایران خودرو اقساطی در خرداد ۱۴۰۴ بخوانید.

شرایط جدید فروش اقساطی محصولات ایران خودرو - خرداد ۱۴۰۴

مدل سال تولید کارکرد(کیلومتر) پیش‌پرداخت (تومان) مبلغ قسط ماهانه (تومان) تعداد اقساط
ری را ۱.۷ لیتر توربو ۶ سرعته اتوماتیک ۱۴۰۴ صفر ۹۵۴,۰۰۰,۰۰۰ ۲۳,۰۰۰,۰۰۰ ۶۰
رانا پلاس ۱۴۰۴ صفر ۴۸۶,۰۰۰,۰۰۰ ۲۱,۳۴۵,۰۰۰ ۳۶
تارا اتوماتیک V۴ LX ۱۴۰۴ صفر ۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰ ۲۵,۰۰۰,۰۰۰ ۳۶
دنا پلاس EF۷ اتوماتیک توربو آپشنال ۱۴۰۴ صفر ۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰ ۴۳,۰۰۰,۰۰۰ ۲۴
سمند سورن پلاس XU۷P بنزینی ۱۴۰۴ صفر ۴۱۱,۰۰۰,۰۰۰ ۸,۶۰۰,۰۰۰ ۴۸
پژو ۲۰۷ پانوراما دنده ای ۱۴۰۴ صفر ۶۲۴,۰۰۰,۰۰۰ ۱۲,۱۹۳,۰۰۰ ۶۰

گفتنی است؛ آگهی فروش اقساطی محصولات ایران خودرو مربوط به نمایشگاه‌داران خودرو است و اطلاعات جدول فوق از سایت‌های معتبر خریدوفروش خودرو جمع‌آوری شده است و شامل طرح‌ فروش شرکت‌های خودروساز داخلی نیست.

مقایسه فنی ری را با ام وی ام X۵۵

ماشین ری را ایران خودرو با موتور EFP توربوشارژ یا همان نسخه اصلاح‌شده و ارتقایافته EF۷ توربو به بازار عرضه می‌شود. این پیشرانه ۱۶۴۵ سی‌سی حجم دارد و می‌تواند قدرتی نزدیک به ۱۶۰ اسب بخار به‌علاوه ۲۴۰ نیوتن‌متر گشتاور را از طریق گیربکس اتوماتیک ۶ سرعته سنتی به چرخ‌های جلو انتقال دهد.

اما موتور ام وی ام ایکس ۵۵ پرو از نوع ۱.۵ لیتری توربوشارژ است که قدرتی نزدیک به ۱۵۶ اسب بخار و ۲۳۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. گیربکس اتوماتیک CVT با ۹ دنده شبیه‌سازی‌شده نیز وظیفه انتقال قدرت را به چرخ‌های جلو در ام وی ام X۵۵ پرو بر عهده دارد.

با توجه به نزدیکی وزن و توان پیشرانه در مقایسه ام وی ام X۵۵ پرو با ری را، شتاب آنها نیز خیلی با یکدیگر اختلاف فاحش نشان نمی‌دهد، به‌نحوی که شتاب صفر تا صد ریرا ایران خودرو معادل ۱۰.۴ ثانیه و شتاب صفر تا صد ام وی ام ایکس ۵۵ پرو ۱۰ ثانیه برآورد می‌شود. در این میان، وجود گیربکس اتوماتیک سنتی در ایکو ری را می‌تواند تجربه رانندگی لذت‌بخش‌تر به‌همراه استهلاک کمتر در طول زمان را برای مالک این خودرو به همراه داشته باشد. چراکه گیربکس‌های CVT معمولا لذت رانندگی کمتری دارند و عملکرد آن‌ها نیز مورد قبول برخی از کاربران قرار نمی‌گیرد.

سیستم تعلیق هر دو خودرو نیز از نوع مشابه مستقل مک‌فرسون در جلو و یکپارچه محور پیچشی برای بخش عقب است. این نوع سیستم تعلیق، به‌ویژه تعلیق یکپارچه محور پیچشی، باعث می‌شود که تکان‌های عرضی، خصوصا در سرعت‌های بالا افزایش پیدا کند و هندلینگ خودرو به‌اندازه نیاز مطلوب نباشد. البته در سرعت‌های معمولی عملکرد سواری و پایداری این دو کراس‌ اوور مناسب است، اما در سرعت‌های بالا باید از انجام مانوردهی‌های یک‌باره و ناگهانی خودداری کرد.

برچسب
 

 منبع خبر

قیمت روز طلا، سکه و ارز

جدیدترین ها