اختلاف قیمت کارخانه و بازار آزاد کی‌ام‌سی / از ضرر ۱۱۰ میلیونی تا سود ۴۰۰ میلیونی! + جدول اردیبهشت ۱۴۰۴

 اختلاف قیمت کارخانه و بازار آزاد کی‌ام‌سی / از ضرر ۱۱۰ میلیونی تا سود ۴۰۰ میلیونی! + جدول اردیبهشت ۱۴۰۴
 اختلاف قیمت کارخانه و بازار آزاد کی‌ام‌سی را در گزارش زیر بخوانید.

به گزارش سرویس خودرو اقتصادآنلاین، بر اساس قیمت کی‌ام‌سی در بازار آزاد و کارخانه، کی‌ام‌سی J۷ در بازار آزاد به قیمت ۱ میلیارد و ۹۴۰ میلیون تومان معامله می‌شود این در حالی است که قیمت کارخانه این خودرو حدود ۲۷۸ میلیون تومان ارزان‌تر است و بدین ترتیب کی‌ام‌سی J۷ در نمایندگی‌های کرمان موتور به قیمت ۱ میلیارد و ۶۶۲ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

قیمت بازار کی‌ام‌سی A۵ نیز حدود ۱ میلیارد و ۸۷۵ میلیون تومان است و در کارخانه حدود ۱ میلیارد و ۶۵۸ میلیون تومان قیمت دارد بدین ترتیب با خرید کی‌ام‌سی A۵ از کارخانه و فروش آن در بازار آزاد نزدیک به ۲۱۷ میلیون تومان سود می‌کنید. اما قیمت کارخانه کی‌ام‌سی T۸ حدود ۲ میلیارد و ۱۱۰ میلیون تومان می‌باشد در صورتی که این خودرو در بازار آزاد ۲ میلیارد تومان قیمت دارد بدین ترتیب با معامله کی‌ام‌سی T۸ حدود ۱۱۰ میلیون تومان ضرر می‌کنید.

اما در بین محصولات کی‌ام‌سی، معامله کی‌ام‌سی T۹ با ۳۹۵ میلیون سود بیشترین اختلاف قیمت را دارد. در جدول زیر قیمت کارخانه و بازار آزاد کی‌ام‌سی در خرداد ۱۴۰۴ را بخوانید.

اختلاف قیمت کارخانه و بازار آزاد کی‌ام‌سی - خرداد ۱۴۰۴

برند قیمت بازار آزاد(تومان) قیمت کارخانه(تومان) اختلاف قیمت(تومان)
کی‌ام‌سی J۷ ۱,۹۴۰,۰۰۰,۰۰۰ ۱,۶۶۲,۰۰۰,۰۰۰ ۲۷۸
کی‌ام‌سی A۵ ۱,۸۷۵,۰۰۰,۰۰۰ ۱,۶۵۸,۰۰۰,۰۰۰ ۲۱۷
کی‌ام‌سی X۵ ۱,۹۴۵,۰۰۰,۰۰۰ ۱,۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰ ۲۰۵
کی‌ام‌سی T۸ ۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ۲,۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰ ۱۱۰
کی‌ام‌سی T۹ ۲,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰ ۲,۵۲۵,۰۰۰,۰۰۰ ۳۹۵

آشنایی با طراحی کی‌ام‌سی T۹

پیکاپ T۹ KMC یکی از جدیدترین محصولات کرمان موتور در بازار خودروهای دو دیفرانسیل است که طراحی آن ترکیبی از زبان طراحی مدرن و ویژگی‌های سنتی یک پیکاپ قدرتمند را به نمایش می‌گذارد. این خودرو که در بازار جهانی با نام جک T۹ شناخته می‌شود، با چهره‌ای خشن و ابعاد بزرگ، گزینه‌ای جذاب برای افرادی است که به دنبال یک پیکاپ قدرتمند و مجهز هستند. ابعاد بدنه KMC T۹ نشان‌دهنده یک خودروی جادار و مستحکم است. این پیکاپ در مقایسه با مدل‌های قبلی از طول، عرض و ارتفاع بیشتری برخوردار بوده و همین موضوع باعث شده تا نمایی تنومند و جسورانه داشته باشد. این ویژگی به‌خصوص در کنار جزئیات طراحی مدرن، به جذابیت بصری آن افزوده است. در نمای جلو، بررسی T۹ نشان می‌دهد که طراحان از جلوپنجره‌ای بزرگ و کرومی استفاده کرده‌اند که شباهت زیادی به مدل‌های قدرتمندتر بازار جهانی دارد. چراغ‌های جلو به‌صورت LED طراحی شده‌اند و گرافیک داخلی آن‌ها، جلوه‌ای مدرن و اسپرت به خودرو بخشیده است.

سپر جلو نیز با خطوط برجسته و محافظ‌های مقاوم، حس قدرت و استحکام را تقویت می‌کند. نمای جانبی T۹ KMC با خطوط شکسته و برجسته همراه است که ماهیت یک خودروی ماجراجویانه را تداعی می‌کند. گلگیرهای عضلانی، رکاب‌های فلزی و رینگ‌های بزرگ، جلوه‌ای خشن و مقاوم به آن داده‌اند. فاصله مناسب از سطح زمین نیز نشان‌دهنده قابلیت‌های آفرودی این خودرو است. در نمای عقب، خودرو KMC T۹ با طراحی ساده اما مستحکم عرضه شده است. چراغ‌های عمودی، طراحی سپر مقاوم و درِ بزرگ قسمت بار، نشان‌دهنده کاربردی بودن این بخش هستند. جزئیات کرومی و برندگذاری روی درِ قسمت بار، به زیبایی و هماهنگی طراحی عقب کمک کرده‌اند. به‌طور کلی بررسی T۹ از نظر طراحی ظاهری نشان می‌دهد که این خودرو نه‌تنها از لحاظ ابعاد و استایل، بلکه از نظر جزئیات و هماهنگی طراحی، می‌تواند یکی از گزینه‌های جذاب بازار پیکاپ‌های ایران باشد.

برچسب
 

 منبع خبر

قیمت روز طلا، سکه و ارز

جدیدترین ها