حراج خودروهای تویوتا / با ۷۰۰ میلیون تویوتا هایلوکس بخرید! + جدول خرداد ۱۴۰۴

به گزارش سرویس خودرو اقتصادآنلاین، بر اساس قیمت خودروهای کارکرده تویوتا در بازار، تویوتا هایلوکس تک کابین مدل سال ۱۹۸۶ دور رنگ به قیمت ۷۰۰ میلیون تومان به فروش میرسد و تویوتا لندکروز دو در مدل ۱۹۷۷ کامل رنگ با ۵۳ هزار کیلومتر کار کرد حوالی ۴۲۰ میلیون تومان قیمت دارد.
همچنین تویوتا کرولا مدل ۱۹۹۳ دور رنگ با ۴۲۰ هزار کیلومتر کارکرد ۳۲۰ میلیون تومان قیمت دارد و تویوتا یاریس صندوق دار دنده ای مدل ۲۰۰۸ بدون رنگ با ۲۰۰ هزار کیلومتر کارکرد به قیمت ۹۹۰ میلیون تومان معامله میشود. همچنین در میانه آگهی خودروهای وارداتی کارکرده تویوتا یاریس صندوق دار اتوماتیک مدل ۲۰۰۸ بدون رنگ با ۱۵۵ هزار کیلومتر کارکرد به چشم میخورد که قیمت آن نزدیک ۹۸۵ میلیون تومان تعیین شده است.جهت اطلاع از قیمت خودروهای کارکرده تویوتا در خرداد ۱۴۰۴ جدول زیر را بخوانید.
قیمت خودروهای کارکرده تویوتا - خرداد ۱۴۰۴ | ||||
برند | مدل (سال) | رنگ/وضعیت بدنه | کارکرد(کیلومتر) | قیمت(تومان) |
تویوتا هایلوکس تک کابین | ۱۹۸۶ | قرمز/دور رنگ | کارکرده | ۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰ |
تویوتا لندکروز دو در | ۱۹۷۷ | سبز/کامل رنگ | ۵۳,۰۰۰ | ۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰ |
تویوتا کمری XLE | ۲۰۰۰ | نقره ای/کامل رنگ | ۴۰۰,۰۰۰ | ۴۳۰,۰۰۰,۰۰۰ |
تویوتا کرولا | ۱۹۹۳ | بژ/دور رنگ | ۴۲۰,۰۰۰ | ۳۲۰,۰۰۰,۰۰۰ |
تویوتا یاریس صندوق دار دنده ای | ۲۰۰۸ | قرمز/بدون رنگ | ۲۰۰,۰۰۰ | ۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰ |
تویوتا یاریس صندوق دار اتوماتیک | ۲۰۰۸ | سفید/بدون رنگ | ۱۵۵,۰۰۰ | ۹۸۵,۰۰۰,۰۰۰ |
معرفی تویوتا یاریس
نسل دوم یاریس سدان، همچون برادر هاچبکش، در مدل ۲۰۰۸ به ایران آمد. با صرفنظر از طراحی عجیب داشبورد یاریس، بزرگترین ضعف این ژاپنی در امکانات ناچیزش خلاصه میشد طوریکه میان بازاریها به پراید ژاپنی معروف شده بود! جالب اینجاست که تعداد انگشتشماری از این خودرو با جعبهدنده دستی نیز به کشورمان وارد شد درحالیکه نسخه هاچبک آن فقط و فقط با جعبهدنده اتومات فروخته میشد. یاریس نسل دوم، هرچند در تیپهای سهگانه A و B و C بهدست مشتریان ایرانی رسید ولی بازهم در فولترین مدلش، فاقد سادهترین امکانات (مانند مانیتور، سنسور عقب و روکش چرمی صندلیها و ...) بود.
از اینرو فروش تیپهای ارزانتر A و B آن خیلی زود متوقف شد ولی تیپ C بهعنوان فولترین تیپ یاریس نسل دوم، همچنان در بازار کشورمان باقی بماند و تا سال ۲۰۱۳ نیز فروخته میشد. تیپ B این ژاپنی، در واقع یاریس نیمه فول است چراکه ویژگیهای مهمی مثل «قفل مرکزی»، «شیشه بالابر برقی»، «ورود بدون کلید» را بیشتر از تیپ A داشت. تیپ C یا تیپ فول یاریس نیز علاوه بر ویژگیهای تیپ B، دارای آپشنهای بیشتری مانند «رینگ ۱۵ آلومینیومی»، «صندلی تاشو دوتکه عقب»، «کنسول تاشو عقب»، «چراغ مه شکن»، «نمایشگر دور موتور» و ... بود