صمت خراسان شمالی در صدر کشور در رسیدگی به شکایات مردمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاري برنا، در تازهترین ارزیابیهای وزارت صمت از عملکرد ادارات کل استانی، خراسان شمالی توانست با عملکرد درخشان در حوزه پاسخگویی به شکایات مردمی، رتبههای برتر کشور را از آن خود کند.
بر اساس این گزارش، صمت خراسان شمالی در شاخص مهم "نسبت رسیدگی به کل شکایات"، با ثبت رکورد ۹۸ درصدی، در رتبه نخست کشور قرار گرفت. همچنین در شاخص میانگین مدت زمان رسیدگی به شکایات، موفق شد جایگاه سوم کشوری را کسب کند.
این دستاورد نشاندهنده عزم جدی مجموعه صمت خراسان شمالی برای ارتقای کیفیت خدمات، افزایش رضایتمندی مردم و بهبود فرآیندهای نظارتی و اجرایی در بخش بازار و نظارت بر واحدهای صنفی و اقتصادی است.
مدیریت پاسخگویی مؤثر، پیگیری دقیق شکایات، شفافسازی خدمات، و استفاده از ابزارهای نوین ارتباط مردمی از جمله عواملی است که در تحقق این موفقیت نقش مؤثر داشته است.
گفتنی است سامانه ۱۲۴ به عنوان مرکز جامع مدیریت یکپارچه پاسخگویی، پایش خدمت و دریافت گزارشات تخلفات صنفی، آماده دریافت نظرات، شکایات و گزارشهای مردمی است.
انتهای پیام