ضرورت راه اندازی مجتمع اداری شهرستان آوج بررسی شد

 ضرورت راه اندازی مجتمع اداری شهرستان آوج بررسی شد
 نشست هماهنگی راه اندازی مجتمع اداری شهرستان آوج برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جلسه بررسی و برنامه‌ ریزی برای احداث مجتمع اداری شهرستان آوج، با حضور فتح خانی فرماندار آوج، معصومه رحیمی مدیرکل دفتر برنامه ریزی، بودجه و تحول اداری، نمایندگان سازمان مدیریت و برنامه‌ ریزی استان و دفتر فنی، حمل ‌ونقل و ترافیک استانداری در محل دفتر برنامه ریزی، بودجه و تحول اداری برگزار شد.

معصومه رحیمی مدیرکل دفتر برنامه ریزی، بودجه و تحول اداری در این جلسه با تأکید بر ضرورت تجمیع ادارات در قالب مجتمع اداری، اظهارداشت: ایجاد این مجتمع، ضمن تسهیل دسترسی مردم به خدمات دولتی، موجب افزایش بهره‌وری، کاهش هزینه‌ها و ارتقای رضایتمندی عمومی خواهد شد.

در این نشست، ضمن بررسی نیازهای اداری شهرستان، وضعیت فعلی پراکندگی ادارات، مسائل مربوط به جانمایی، زیرساخت‌های عمرانی و نحوه تأمین اعتبار پروژه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

انتهای پیام

برای بررسی اخبار استان‌ها در خوشه خبر کلیک کنید

 

 منبع خبر

قیمت روز طلا، سکه و ارز

جدیدترین ها