ثبت بیش از ۴۵ هزارتماس مردمی با سامانه ۱۴۱ خوزستان طی دو ماه گذشته

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، محسن حقنیا امروز ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: طی دو ماه اخیر بیش از ۴۵ هزار تماس مردمی با سامانه ۱۴۱ این استان ثبت شده است.
او گفت: محور اصلی این تماسها، اطلاع از وضعیت ترافیکی، گزارش مشکل و حوادث جادهای و دریافت راهنمایی برای سفرهای جادهای بوده است.
معاون فنی و راههای روستایی ادارهکل راهداری و حملونقل جادهای خوزستان افزود: با آغاز فصل گرما و افزایش حجم سفرها بهویژه در تعطیلی های پایان هفته، استفاده از سامانه ۱۴۱ نقش مهمی در مدیریت سفر ایمن و برنامهریزی مناسب دارد.
حقنیا بیان کرد: این سامانه بهصورت ۲۴ ساعته فعال بوده و از طریق تماس تلفنی، اپلیکیشن و وبسایت قابل دسترسی است.
معاون فنی و راههای روستایی ادارهکل راهداری و حملونقل جادهای خوزستان در پایان ضمن اشاره به اهمیت مشارکت مردمی در ارتقای ایمنی جادهها اضافه کرد: گزارشهای مردمی نقش مهمی در شناسایی نقاط حادثهخیز، نقصهای فنی در مسیرها و اطلاعرسانی سریع در شرایط اضطراری دارد از اینرو از رانندگان و کاربران جادهای دعوت میشود در صورت مشاهده هرگونه مشکل، مراتب را از طریق سامانه ۱۴۱ اطلاع دهند.
انتهای پیام/