خدمات غیرحضوری و الکترونیکی شرکت آبفای استان قزوین بصورت پایلوت در قزوین اجرا می‌شود

 خدمات غیرحضوری و الکترونیکی شرکت آبفای استان قزوین بصورت پایلوت در قزوین اجرا می‌شود
 برای نخستین بار در استان، اداره آب و فاضلاب منطقه ۳ شهر قزوین به ارائه خدمات غیرحضوری پرداخته و دیگر نیازی به حضور مشترکین نیست. این خدمات به‌طور کامل از طریق زیرساخت‌های الکترونیکی و به صورت غیرحضوری به مشترکین ارائه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ ناصر لامعی معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان قزوین اجرای پایلوت مذکور را تنها به مدت یک ماه خواند و اظهار داشت:طی یکماه این طرح در کل استان عملیاتی خواهد شد.

ناصر لامعی، انجام سریع، ساده و با دقت تراکنش‌های غیرحضوری اداری را از جمله مزایای این پروژه برشمرد و افزود که این طرح به کاهش مخاطرات و هزینه‌های مربوط به تردد مشترکین و همچنین حفظ محیط زیست کمک می‌کند.

وی یادآور شد که با توجه به وجود زیرساخت‌های مناسب در حوزه فناوری در سطح کشور، طرح خدمات غیرحضوری شرکت آب و فاضلاب استان قزوین قابلیت اجرا در سطح ملی را دارد.

لامعی اظهار داشت: کلیه خدمات ۲۰ گانه فروش و پس از فروش انشعاب آب و فاضلاب این شرکت بر روی سایت اینترنتی به نشانی www.abfaqazvin.ir قابل دریافت بوده و از طریق منوی میز خدمت سایت مذکور و ثبت نام در پورتال مشترکین به آدرس: portal.abfaqazvin.ir و نیز اپلیکیشن “یار آب” که قابل دانلود از بانک نرم‌افزاری مایکت، بازار و سایت شرکت است، نیز امکان‌پذیر می‌باشد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند از طریق تماس با سامانه تلفنی ۱۲۲ و یا مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت نیز خدمات این شرکت را دریافت کنند.

در پایان، لامعی یادآور شد که کلیه مراحل نرم‌افزاری و سخت‌افزاری پروژه یاد شده توسط گروه کارشناسان شرکت آبفای استان قزوین اجرا شده است.

گفتنی است شرکت آب و فاضلاب استان قزوین تا پایان سال ۱۴۰۳ خدمات تأمین آب آشامیدنی خود را به ۴۸۹۱۵۴ مشترک در ۲۹ شهر و ۵۱۶ روستای تحت پوشش ارائه داده است.

انتهای پیام

 

 منبع خبر

قیمت روز طلا، سکه و ارز

جدیدترین ها