پاسخگویی بیش از ۹ هزار و ۵۰۰ تماس توسط مشاوران خط ۱۵۷۰

 پاسخگویی بیش از ۹ هزار و ۵۰۰ تماس توسط مشاوران خط ۱۵۷۰
 برنا - گروه اجتماعی؛ مدیرکل امورتربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی اعلام کرد: در ایام نوروز سال ۱۴۰۴، بیش از ۹۵۰۰ تماس از طریق خط ارتباطی ۱۵۷۰ توسط مشاوران پاسخ داده شد.

سمیه سادات ابراهیمی مدیرکل امورتربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی، بااشاره به فعالیت خط ملی نماد (۱۵۷۰) در ایام تعطیلات نوروزی، گفت: با توجه به اهمیت حفظ و ارتقای سلامت روان دانش‌آموزان و اجرایی شدن نظام مراقبت اجتماعی دانش‌آموزان؛ پیگیری‌های لازم به جهت روزآمدسازی انتقال تماس و امکان پاسخگویی ۲۲۰ مشاور متخصص و مجرب آموزش و پرورش از طریق خط ملی ۱۵۷۰ ایجاد شد.

وی خاطرنشان کرد: از تاریخ ۲۹ اسفند هم‌زمان با شروع تعطیلات رسمی نوروز تا پایان ۱۵ فروردین مشاوران با ارائه خدمات راهنمایی و مشاوره و مداخله در فوریت‌ها از طریق خط ارتباطی ۱۵۷۰ پاسخگوی بیش از ۹۵۰۰ تماس بودند.

ابراهیمی تصریح کرد: فعالیت این خط در مقایسه با سال گذشته از ۱۲ ساعت به ۱۶ ساعت ارائه خدمات در طول روز ارتقا یافت و تعداد افراد دریافت خدمات مشاوره تلفنی از ۳۵۸۴ نفر در نوروز ۱۴۰۳ به ۹۵۰۴ نفر در نوروز ۱۴۰۴ رسید که مؤید رشد ۱۶۵ درصدی بوده است.

انتهای پیام/

 

 منبع خبر

قیمت روز طلا، سکه و ارز

جدیدترین ها