تبلیغ خلاقانۀ محصولات برند اشتیل در روزنامۀ وال استریت ژورنال، شامل دستگاه تراشیدن علف‌، اره برقی و دمنده‌‌ی جمع‌آوری برگ (عکس)

 تبلیغ خلاقانۀ محصولات برند اشتیل در روزنامۀ وال استریت ژورنال، شامل دستگاه تراشیدن علف‌، اره برقی و دمنده‌‌ی جمع‌آوری برگ (عکس)
  اشتیل در ابن مجموعۀ خلاقانه توانسته به خوبی از متن روزنامه، برای نشان‌دادن کاربرد محصولات خود استفاده کند. این آگهی‌ها به دلیل تفاوتِ ساختارشکنانه‌ای که در شکل ظاهری و روند معمولِ صفحاتِ روزنامه ایجاد می‌کنند، باعث جلب توجه مخاطب و تمرکز او روی تبلیغ می‌شوند.
 

 منبع خبر

قیمت روز طلا، سکه و ارز

جدیدترین ها

از بین اخبار