>>به گزارش ایرنا از راهآهن، اگر تهیه بلیت قطار به صورت اینترنتی بود مسافران می توانند از طریق گزینه استرداد در همان سایتی که بلیت خریداری کردهاند با در نظر گرفتن شرایط زیر اقدام کنند:
- در هنگام استرداد بلیت، وجه استرداد فقط به شماره کارت خریدار بلیت که لازم است به نام یکی از مسافران باشد، واریز می شود.
- در صورت نداشتن شرایط فوق، استرداد اینترنتی امکانپذیر نیست و باید به مراکز حضوری مراجعه شود.
- اگر تهیه بلیت از طریق مراکز حضوری مجاز (آژانس ها) بود، مسافران می توانند به همه مراکز فروش حضوری در سراسر کشور، مراجعه و بلیت خود را مسترد کنند.
همچنین سامانه صدای مسافر راه آهن به شماره ۵۱۴۹-۰۲۱ آماده پاسخگویی به سوالات هموطنان است.
تحولات اقتصادی، بازار و تحلیلها را در خوشه خبر دنبال کنید