>>به گزارش ایرنا، محمد سجاد کلمبو، سه شنبه شب در نشست هم اندیشی جمعی از فعالین رسانه با اعضای جدید هیئت رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی ها استان یزد، افزود: از ابتدای خرداد ماه نظارت قوی تری بر فعالیت سایت فرمانداری های استان انجام خواهد شد و گزارش آن نیز به استاندار داده می شود همچنین ارزیابی روابط عمومی های این حوزه نیز انجام می شود.
وی ادامه داد: ۲ بخش رسانه و روابط عمومی در پیشران اطلاع رسانی استان فعالیت دارند و در کنار یکدیگر مجاهدانه تلاش می کنند و لذا هر بخش مکمل یکدیگر است و با اطلاع رسانی و همکاری صحیح باعث ایجاد امید آفرینی در جامعه می شود.
مدیر روابط عمومی استانداری یزد گفت: انتخابات هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد با مشارکت ۱۱۰ نفر از مدیران روابط عمومی دستگاههای اجرایی استان برگزار شد و در دوره با موافقت مرکز مقرر شد ار ظرفیت روابط عمومی دستگاههای دولتی ونیمه دولتی نیز استفاده شود.
کلمبو ادامه داد: ۱۵ نفر در این انتخابات کاندیدا شدند و در نهایت ۷ نفر از اعضای هیئت رئیسه انتخاب شدند و مهم ترین فعالیت ما در این دوره ارزیابی روابط عمومی دستگاههای اجرایی استان است که به عنوان اولویت اول ما انجام می شود.
وی افزود: متاسفانه گاها برخی مدیران دستگاههای اجرایی تفکر رسانه ای ندارند و فقط مدیر روابط عمومی را منصوب می کنند و در ادامه همکاری لازم را ندارند و لذا با دستور استاندار مقرر شد طی ۴۵ روز آینده ارزیابی روابط عمومی ها انجام شده و گزارشی تهبه شود.
رییس شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد گفت:در زمینه تغییر نگاه مدیران نسبت به روابط عمومی نیز مقرر شده با نظر مشورتی هیئت رئیسه مدیر روابط عمومی دستگاهها انتخاب شود و یزد اولین استانی است که توسط استاندار بخشنامه ای در همین زمینه ابلاغ شده است .
کلمبو اظهار داشت: کمیته های تخصصی مرتبط با رسانه و روابط عمومی نیز تشکیل می شود تا در این دوره هیئت رئیسه روابط عمومی های استان یزد ارتباط دوسویه بین روابط عمومی و رسانه برقرار شود و برگزاری این نشست نیز اولین گام در اجرایی شدن این برنامه ها است.