سه‌شنبه، 07 مرداد، 1404

دعوت از اینفلوئنسرها برای سفر به اصفهان نیازمند یک برنامه‌ریزی جامع است

معادل فارسی کلمه اینفلوئنسر( Influencer)، «تاثیرگذار» است و به طور کلی به افرادی گفته می شود که قدرت تاثیرگذاری بر نظر دیگران و هدایت افکار آن‌ها را دارند و در فضای مجازی فعالیت می‌کنند.

امیر کرم‌زاده روز سه‌شنبه در گفت و گو با >>ایرنا با تاکید به لزوم برنامه‌ریزی جامع برای حضور اینفلوئنسرها در اصفهان، افزود: هدف ما این نیست که تنها در یک دوره ده روزه و همزمان با فعال بودن رودخانه، از این افراد دعوت کنیم، بلکه باید برنامه‌های متنوع و جامعی برای معرفی تمامی ظرفیت‌های گردشگری استان تدوین شود.

وی اظهار داشت: اداره کل بازاریابی و گردشگری خارجی معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، با هدف آشنایی هرچه بیشتر با ظرفیت‌های گردشگری کشور، اقدام به دعوت از اینفلوئنسرهای کشورهای هدف گردشگری ایران و استان‌های مرتبط می‌کند.

کرم‌زاده با اشاره به تجربه موفق پروژه «ایران سلام» در سال گذشته یادآور شد: این پروژه که با محوریت چهار موضوع طبیعت و تنوع اقلیمی، تاریخی و فرهنگی، جاده ابریشم و خوراک در ۱۲ استان کشور برگزار شد، با استقبال خوبی از سوی اینفلوئنسرهای چینی مواجه شد.

وی افزود: در جریان این برنامه، ۲۰ اینفلوئنسر جوان چینی از اصفهان بازدید کردند.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان در خصوص زمان دعوت اینفلوئنسرها گفت: برنامه‌ریزی برای دعوت از این افراد با در نظر گرفتن موضوعات مختلفی از جمله شرایط کشور مبدا صورت می‌گیرد.

کرم‌زاده افزود: به عنوان مثال، در اسفندماه گذشته که مصادف با عید چینی بود و گردشگران چینی برای مسافرت زمان داشتند، برنامه‌های ویژه‌ای در نظر گرفته شد.

>>به گزارش ایرنا، استان اصفهان با بیش از ۲۲ هزار اثر تاریخی (یک هزار و ۹۴۰ اثر ملی و ۱۵ اثر ثبت جهانی) و افزون بر ۶۰۰ خانه تاریخی و جاذبه‌های مختلف طبیعی، فرهنگی، مذهبی و تفریحی در کانون توجه گردشگران قرار دارد.

2 ماه پیش

دسته‌بندی‌ها