شنبه، 17 خرداد، 1404

معاون استاندار کرمانشاه: رضایتمندی ارباب‌رجوع و کارکنان محور امور اداری استان باشد

>>به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری کرمانشاه، جلیل بالایی روز سه‌شنبه در جریان بازدید از سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با همراهی مدیرکل امور اداری و مالی و مدیر شبکه دولت و فناوری اطلاعات استانداری، ضمن حضور در جمع مدیران توسعه این سازمان، به بررسی مسائل و چالش‌های اداری پرداخت.

وی هدف از سرکشی به ادارات و دستگاه‌های اجرایی را بررسی مستقیم مشکلات، شناسایی گلوگاه‌ها و تلاش برای رفع موانع دانست و تأکید کرد: کارآمدی امور اداری نقش مهمی در بهبود فرآیند خدمت‌رسانی به مردم دارد.

بالایی با اشاره به اهمیت تکریم نیروی انسانی و پاسخگویی مؤثر به مراجعان افزود: باید ساختار اداری به‌گونه‌ای طراحی شود که رضایت کارکنان را به‌عنوان زیربنای انگیزه خدمت تقویت کند و این انگیزه به ارتقاء کیفیت پاسخگویی به ارباب‌رجوع منجر شود.

وی تأکید کرد: خدمات‌دهی به ارباب‌رجوع باید ارزش‌گذاری شود و این ارزش، معیار ارزیابی عملکرد ادارات باشد. در همین راستا، تکریم کارکنان نیز باید به‌عنوان مقدمه‌ای برای تکریم ارباب‌رجوع تقویت شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه همچنین با اشاره به جامعه هدف سازمان جهاد کشاورزی استان، اظهار کرد: کشاورزان یکی از مهم‌ترین مخاطبان این سازمان هستند و باید با ارائه خدمات مؤثر، شفاف و به‌موقع، حس اعتماد و رضایتمندی در آن‌ها تقویت شود.

بالایی خاطرنشان کرد: مجموعه استانداری از برنامه‌هایی که در راستای ارتقاء بهره‌وری و رضایت عمومی باشند، حمایت خواهد کرد.

در استان کرمانشاه با بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت، حدود ۱۵۰ هزار نفر به عنوان بهره بردار بخش کشاورزی فعالیت دارند.

1 ماه پیش

دسته‌بندی‌ها