چهارشنبه، 03 اردیبهشت، 1404

استاندار: روابط عمومی های یزد تولید محتوا داشته باشند

به گزارش ایرنا، محمد رضا بابایی، روز سه شنبه در آیین انتخابات چهاردهمین دوره هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد، افزود: روابط عمومی ها باید آینده را پیش بینی کنند و بر اساس نیاز مخاطب نقش آفرین باشند و فقط به انتشار اخبار سازمان و دستگاه خودشان بسنده نکنند.

وی ادامه داد: روابط عمومی باید فراتر از محتوا سازی و نشر خبر اقدام کنند و زحمات مدیران قبل نیز باید گفته شود و در سطح استان نیازمند نقش آفرینی بیشتر روابط عمومی ها هستیم.

استاندار یزد گفت: نباید خالی کردن عرصه توسط روابط عمومی ها باعث شود که چهار نفر بتوانند با بک بازی فوتبال، یزد را به چالش کشیده و چهره یزد را خراب کنند .

بابایی ادامه داد: در برخی استان‌ها به درستی ظرفیت ها و افراد شاخص خود را معرفی می کنند و ما هم باید یزد را آنگونه که قرن ها بوده معرفی کنیم چون اسوه های ایثار ، شهادت ،علم و فقاهت کم نداریم و انتظار دارم شما در حوزه روابط عمومی قوی تر تلاش کنید .

وی افزود: این‌که برخی افراد بخاطر باند و گروه سیاسی به اشخاص تهمت زده و دروغ بنویسند ، درست نیست و خداوند در همین دنیا جواب این افراد را می دهد و هر انسانی پاسخگوی اعمالش است و خداوند همه را می بیند .

استاندار یزد گفت:دشمنی با کسی نباید باعث شود که ناعادلانه رفتار کنیم و باید قضاوت ها عادلانه باشد و در گفتار ، نوشتار ، قضاوت کردن و عمل کردن عادلانه اقدام کنیم .

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد نیز در این نشست گفت: روابط عمومی باید در جریان تمام امور اداره و نهاد خود باشد و چارت تشکیلاتی روابط عمومی ها نیز با توجه به ماموریتی که دارند ، نیازمند بازنگری است.

اسماعیل دهستانی افزود: مرز بین روابط عمومی و رسانه باید شکسته شود و اینکه در هر کاری باید به موقع ورود داشته باشیم چون در شرایط بحران روابط عمومی های یزد از پویایی و سرعت لازم برخوردار نیستند و متاسفانه واکنش سریع نسبت به بحران ها نداریم .

وی ادامه داد: برخی از روابط عمومی ها در دهه فجر و تنش آبی اخیر اقدامات خوبی داشتند و مجموعه رسانه ای و روابط عمومی استان برای آرامش بخشی به جامعه و انجام وظیفه رسانه ای خود بسیار خوب عمل کردند و امیدوارم با این انتخابات مجموعه روابط عمومی با انسجام بیشتری فعالیت کنند.

مدیر روابط عمومی استانداری یزد نیز در این نشست گفت: شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد اواخر سال گذشته فعالیت خود را تعطیل کرده بود و لذا طی استعلامی که از وزارت کشور صورت گرفت مقرر شد با تغییراتی در انتخابات انجام شود و ثبت نام نامزدها نیز در اسفندماه انجام شد .

محمد سجاد کلمبو افزود: ۱۸ نفر در مرحله اولیه برای انتخابات ثبت نام کردند که در نهایت ۱۵ نفر کاندیدا تایید شد و برای اولین بار نیز روابط عمومی دستگاههای بخش خصوصی که فعالیت اداری دارند نیز می توانند کاندیدا شوند.

وی ادامه داد: هفت نفر امروز به عنوان هیئت رییسه انتخاب شدند که ۵ نفر اصلی و ۲ نفر علی البدل خواهند بود و امیدوارم با شروع کارهیئت رییسه جدید ، همه کمک کنند تا روابط عمومی قوی تر و پویا تری در استان داشته باشیم .

در این نشست و با رای گیری که با حضور ۷۰ نفر از مدیران روابط عمومی های استان برگزار شد به ترتیت هادی تیموری روابط عمومی توسعه تعاون ۴۱ رای ، مجید وفایی شاهی روابط عمومی همیاری شهرداری ها ۳۹ رای ، تقوی کولیوند روابط عمومی آب منطقه ای ۳۶ رای، حسین عباس زاده روابط عمومی دادگستری و سعید فلاح روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ۳۲ رای و حمید سعیدی روابط عمومی شهرک های صنعتی نیز با ۲۹ رای به عنوان اعضای اصلی هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی هاس استان یزد انتخاب شدند .

همچنین در این مراسم با حضور استاندار از خدمات علی صالحی مدیرکل سابق روابط عمومی استانداری یزد تجلیل شد.

9 ساعت پیش

دسته‌بندی‌ها