شنبه، 10 خرداد، 1404

عملکرد مدیران تهران در پاسخ به مطالبات مردم بررسی می‌شود

به گزارش خبرنگار >>ایرنا، هادی شرفی شامگاه چهارشنبه در گفت و گویی اظهار کرد: پس از اینکه درخواست‌ها و مطالبات مردمی در سامانه سامد به ثبت می‌رسد براساس درخواست مردم، اداره کل بازرسی استانداری تهران این درخواست‌های مردم را تجزیه و تحلیل می‌کند.

وی ادامه داد: وظیفه اصلی این اداره کل، ارزیابی عملکرد سالانه مدیران دستگاه‌های اجرایی در این استان است و این آیتم در نمره پایانی سال که مدیران از اداره کل بازرسی دریافت می‌کند، تاثیرگذار خواهد بود.

شرفی اضافه کرد: براساس اقدامات انجام شده اکنون این شرایط فراهم است که اگر مدیران دستگاه‌های اجرایی در راستای پاسخگویی به مردم تهران کوتاهی داشته باشند، این موضوع در ارزیابی عملکرد آنها لحاظ می‌شود، بنابراین باید همه مدیران به مطالبات و درخواست‌های مردم پاسخ دهند.

>>به گزارش ایرنا، مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری براساس الزامات قانونی حاکم بر نظام ارتباطات، به مثابه رسانه‌ای کارآمد دربرقراری ارتباط بین مردم و دولت، نقش محوری و موثری ایفا می‌کند. طبق برخی آمارها ۱۲۰ هزار تماس با سامانه سامد برقرار شده که درخواست تسهیلات بانکی به عنوان بیشترین تماس‌های مردم با این مرکز بوده است.

3 ماه پیش

دسته‌بندی‌ها